Alfa Romeo 164 PRO
Silnik: Alfa Corse V10Rozstaw cylindrów: 72 stopniePoj.: 3,5 litraRozrząd: DOHC, 40 zaworów, napęd paskiemZasilanie: wtrysk paliwa BoschTyp: wolnossącyMoc: 600KM przy 12000 obr/minMoment: 441 Nm przy 11700obr/minStosunek mocy do masy: 0,8KM/kgV max: 340km/h przy 11800obr/minSkrzynia biegów: Hewland 6 przełożeńNapęd: oś tylnaHamulce: Tarczowe wentylowane na 4 kołachZawieszenie: wielowahaczowe z przodu i z tyłuMasa własna: 750kg
by
Ronin
Można jakiś link do tego?:D
OdpowiedzTzn. do czego?
OdpowiedzW "źródle" masz link do dokładniejszych informacji nt. tego auta. Miłej lektury ;)
Odpowiedzpodziękowaćć:D
OdpowiedzMyśle sobie skąd tyle mocy z wolnossącego 3,5L; a potem zobaczyłem obroty ;)
Odpowiedzprzy tej masie pojazdu moc nie rozrywa tego samochodu?:D
Odpowiedz"Najciekawszy jednak był silnik umieszczony centralnie- jedna jedyna jednostka V10 wyprodukowana przez Alfę Romeo. Silnik ten ze skrzynią Hewland rozpędzał 164 Pro do 340km/h, więc jak ktoś jest obeznany to widzi, że to szybciej niż ówczesne bolidy F1(te dzisiejsze musiały by być odpowiednio skonfigurowane). Przyspieszenie do 100km/h wynosiło równo 2 sekundy-na kołach gładkich, 17 calowych(z przodu 230/66, z tyłu 350/66). Co ciekawe, gdyby seria S Pro wystartowała to Alfa Romeo zaklepała sobie opony Michelin na wyłącznośc." Z tego co piszą to nie:DD
Odpowiedz