Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Alfa Romeo 164 PRO

Silnik: Alfa Corse V10Rozstaw cylindrów: 72 stopniePoj.: 3,5 litraRozrząd: DOHC, 40 zaworów, napęd paskiemZasilanie: wtrysk paliwa BoschTyp: wolnossącyMoc: 600KM przy 12000 obr/minMoment: 441 Nm przy 11700obr/minStosunek mocy do masy: 0,8KM/kgV max: 340km/h przy 11800obr/minSkrzynia biegów: Hewland 6 przełożeńNapęd: oś tylnaHamulce: Tarczowe wentylowane na 4 kołachZawieszenie: wielowahaczowe z przodu i z tyłuMasa własna: 750kg
by Ronin
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar bartek5
0 0

Można jakiś link do tego?:D

Odpowiedz
avatar Ronin
1 1

Tzn. do czego?

Odpowiedz
avatar Ronin
0 0

W "źródle" masz link do dokładniejszych informacji nt. tego auta. Miłej lektury ;)

Odpowiedz
avatar bartek5
0 0

podziękowaćć:D

Odpowiedz
avatar boston
1 1

Myśle sobie skąd tyle mocy z wolnossącego 3,5L; a potem zobaczyłem obroty ;)

Odpowiedz
avatar Ypek
0 0

przy tej masie pojazdu moc nie rozrywa tego samochodu?:D

Odpowiedz
avatar bartek5
1 1

"Najciekawszy jednak był silnik umieszczony centralnie- jedna jedyna jednostka V10 wyprodukowana przez Alfę Romeo. Silnik ten ze skrzynią Hewland rozpędzał 164 Pro do 340km/h, więc jak ktoś jest obeznany to widzi, że to szybciej niż ówczesne bolidy F1(te dzisiejsze musiały by być odpowiednio skonfigurowane). Przyspieszenie do 100km/h wynosiło równo 2 sekundy-na kołach gładkich, 17 calowych(z przodu 230/66, z tyłu 350/66). Co ciekawe, gdyby seria S Pro wystartowała to Alfa Romeo zaklepała sobie opony Michelin na wyłącznośc." Z tego co piszą to nie:DD

Odpowiedz
Udostępnij