nie rozbujasz tego do 100, 40 to maks, uturbione 50 lecą ostatkiem sił w zwolnicach:P
Poza tym ursusy są nie do zajechania, śliczne maszynki sam mam takową ale bez przedniego za to z amortyzowanym zawieszeniem w oryginale również strasznie żadki sprzęt:d
Aż sie zarejestrowałem z powodu tego głupiego komentarza wyżej. C-360 jedzie 25 km/h, zawyżana moc, każda C-4011 miała amortyzowany przód, zresztą można od niej przełożyć lub od zetora. Rzadki to jest napęd. Zachodnie lecą 40 km/h a niektóre 50 km/h bez różnicy czy z turbo czy bez. JCB fastracki lecą 80 km/h...
jak to nie w temacie? :P motoryzacja to motoryzacja czyli wszystko co ma silnik ;D
Odpowiedznawet samoloty, czołgi itd to moto rodzina :)
Odpowiedzczy taki unikat to nie wiem trochę tego jeździ. Podobno to robię na moście od ułaza
OdpowiedzOryginalne tez wychodzily. Bylo ich malo. Nie mowie o przerobkach
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2013 o 22:11
a w ile przyśpiesza od 0-100 ?? (może być z przepaści) :)
Odpowiedzkolejny żart ze średniowiecza - Ups coś ci nie wyszedł ;)
Odpowiedznie rozbujasz tego do 100, 40 to maks, uturbione 50 lecą ostatkiem sił w zwolnicach:P Poza tym ursusy są nie do zajechania, śliczne maszynki sam mam takową ale bez przedniego za to z amortyzowanym zawieszeniem w oryginale również strasznie żadki sprzęt:d
OdpowiedzAż sie zarejestrowałem z powodu tego głupiego komentarza wyżej. C-360 jedzie 25 km/h, zawyżana moc, każda C-4011 miała amortyzowany przód, zresztą można od niej przełożyć lub od zetora. Rzadki to jest napęd. Zachodnie lecą 40 km/h a niektóre 50 km/h bez różnicy czy z turbo czy bez. JCB fastracki lecą 80 km/h...
Odpowiedz