W galerii znajdziecie zdjęcia z przeróbki reflektorów od Opla Astry G z tradycyjnych na bixenon.
Modyfikacja robiona dwa lata temu.
Auto obecnie jeździ po Ukrainie. :)
Zapraszamy na Nasz profil FB: Szfagry Performance Center. :)
Tak wyglądały lampy przed przystąpieniem do pracy, muszę powiedzieć, że wyszły tutaj wyjątkowo korzystnie.
Zaczynamy rozbiórkę, wszystkie uszczelki, zaślepki, żarówki, spinki muszą zostać zdemontowane przed rozklejaniem lampy, aby zapewnić sobie komfort pracy.
Zaczynamy rozklejane
Po rozklejeniu widać wyraźnie, że w środku lamp zaczął rosnąć mech, nie możemy tego tak zostawić.
Klosz wyraźnie zmatowiały.
Rozkładamy wnętrze.
Ładnie wyszło,robota wygląda w porządku ALE: 1. Przed rozpoczęciem prac powinno się przygotować stanowisko na uruchomienie oryginalnej lampy i zaznaczenie linii odcięcia na ścianie. 2. Po montażu soczewki przed sklejeniem reflektora powinno się na wcześniej przygotowanym stanowisku sprawdzić jaką linię odcięcia mamy obecnie i na podstawie tego robimy małe korekty ułożenia soczewki i dopiero wtedy dokręcamy mocniej pierścień mocujący. I dopiero po wszystkim sklejamy całą lampę. Przerabiając lampy w ten sposób bez testu linii odcięcia bardzo często otrzymamy za nisko świecące lampy (i nie zawsze da się to skorygować regulacją lampy bo ona też ma swoje granice) lub krzywą linię odcięcia.
Odpowiedz@mfk39555: Soczewki były ustawiane już na samochodzie z racji, że dawcami były lampy od anglika. ;)
OdpowiedzBardzo ładne, dobra robota! Chciałbym jednak zobaczyć jak lampy świecą po ścianach, w lesie i na wzniesieniach, czy nie oślepiają kierowców i przechodniów. Bo jak wiadomo ładnie(z wyglądu) nie zawsze znaczy dobrze(pod względem działania) :)
Odpowiedz@miron69: Niestety zdjęć nie mam, a nowych nie zrobię, bo auto sprzedane, jednak zapewniam, że z oślepianiem na światłach mijania nie miały nic wspólnego. :)
Odpowiedz