@TomekVI: Dlaczego chłopaka z minusowaliście, tylko dla tego iż podzielił się własną opinią? Nie od tego służą minusy. I właśnie przez taką patologię ten portal upada, brak poszanowania czyjegoś zdania.
Fajnie, lecz jak z legalizacją podwozia? Na seryjnym podwoziu nie ma problemu zarejestrować własnego pojazdu gdyż taki "wózek" ma atesty i inne pierdoły. Lecz odwrotnie jest znacznie ciężej i musi przejść taka konstrukcja gruntowne testy. Podobno legalizacja jest nieopłacalna i lepiej własny samochód budować na istniejącej ramie.
wolałbym orginał
Odpowiedz@TomekVI: Dlaczego chłopaka z minusowaliście, tylko dla tego iż podzielił się własną opinią? Nie od tego służą minusy. I właśnie przez taką patologię ten portal upada, brak poszanowania czyjegoś zdania.
OdpowiedzDokładnie!
Odpowiedz@TomekVI: Również wolałbym oryginał. Jak wstawiać V10 to już lepiej do standardowej E30, E30 M3 to prawie jednorożec.
OdpowiedzMajozen, chyba jednak to nie było M3 e30
OdpowiedzMajozen, chyba jednak to nie było M3 e30
Odpowiedz@Norbi1995: Raczej tak patrząc na zdjęcie 12 i 18 gdzie z tyłu widać wyraźne poszerzenia. Standardowa E30 tuż pod linią przetłoczenia biegnącą przez cały samochód była zupełnie płaska. Standardowe E30 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/1988-1991_BMW_318i_(E30)_2-door_sedan_01.jpg E30 M3 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/BMW_M3_E30_rear_20090514.jpg
OdpowiedzNie powiem, przytuliłbym coś takiego :D
OdpowiedzTo teraz przyznajcie się bez bicia :D Kto przejrzał całą galerię?
OdpowiedzNa ten przykład to ja.
Odpowiedz@Snupi: Ja :p Może dlatego że to tyczyło się BMW :)
Odpowiedz@Snupi: Ja również to tylko 72 zdjęcia :). Lubię konstrukcje jak i budować coś z niczego. Według mnie za mało fotek i dwie się powtórzyły.
Odpowiedz@Snupi: Piekna sprawa :) Brakuje fotek z lakierni :p
OdpowiedzFajnie, lecz jak z legalizacją podwozia? Na seryjnym podwoziu nie ma problemu zarejestrować własnego pojazdu gdyż taki "wózek" ma atesty i inne pierdoły. Lecz odwrotnie jest znacznie ciężej i musi przejść taka konstrukcja gruntowne testy. Podobno legalizacja jest nieopłacalna i lepiej własny samochód budować na istniejącej ramie.
Odpowiedz@Bradomfast: jak można zauważyć to nie projekt z Polski
Odpowiedz@HONDA: W Wielkiej Brytanii jest identycznie, prawdopodobnie taki jest wymóg EU i takie kwiatki są również w innych krajach europejskich..
Odpowiedz@Bradomfast: Nie przyszło Ci do głowy, że to mogą być Stany Zjednoczone?
Odpowiedz@Bradomfast: z tego co zauważyłem dookoła samochodu w tym garażu to wnioskuję,że to USA, a tam jak wiemy dużo łatwiej o takie rzeczy :)
OdpowiedzMoże ma być tylko na tor, wtedy po co rejestrować?
OdpowiedzNie wiem jak wy ale ja patrząc na tą kastę zapewne po kwasowym oczyszczaniu mam wrażenie jakbym patrzył na poszycia wykonane z włókna szklanego :D
Odpowiedz