Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Klasyki Opla

Kilka klasycznych i najciekawszych modeli Opla.Pewnie o wielu rzeczach zapomniałem lub napisałem źle, proszę o komentarze jeśli coś jest nie tak.
by Monster666
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar uzi43
7 7

Kiedyś Opel potrafił zrobić konkretny ładny samochód. Klasyczna "gangsterska" linia, dobre silniki... Ale w pewnym momencie coś poszło nie tak i tak zostało... A szkoda marki.

Odpowiedz
avatar Monster666
0 0

@uzi43: Ostatnio nie jest źle, Insignia jest całkiem niezła tylko trochę za ciężka i wnętrze mogłoby być lepsze, nowa Astra jest bardzo fajna, czekam tylko na wersje OPC i podobno ma GT znowu wrócić także z Oplem jest coraz lepiej ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2015 o 22:44

avatar uzi43
1 1

@Monster666: W mojej byłęj firmie mieliśmy Ople. Vivaro, Corsy, Astry i Insignie. Porażka. Każdy jeden z tych samochodów to był złom. Corsy traciły gąbkę z foteli i po ok 20k km siedzenie przypominało to z malucha, skrzynie biegów wymagały remontu po 15k km. Astra IV... Samochód, w którym wszystko trzeszczało, wnętrze ogólnie było paskudne i marnej jakości, 1.7 w ogóle nie miał mocy, zderzaki były polakierowane bezpośrednio na plastik więc każdy kamyczek zostawiał po sobie ślad. Ogólnie powłoka lakiernicza to jakaś porażka! Każda jedna Astra miała podrapany lakier przy klamkach nawet przy tych używanych sporadycznie! Do tego por roku pojawiła się ruda przy relingach. Insignia- jak Astra, okropne stylistycznie i kiepsko wykonane wnętrze i po 1,5 roku trzeba było wspawać nowe progi. Vivaro przemilczę bo to kompletny szrot... Ale fakt, jest lepiej. :)

Odpowiedz
avatar PolePosition
0 0

@uzi43: Bo to były samochody firmowe użytkowane przez polskich pracowników. Nie jest to informacja zaskakująca. Przy podejściu naszego narodu "co nie moje, to zniszczyć" nie jestem tym zaskoczony. Chyba każdy wie, które auta jeżdżą najszybciej po dziurach i krawężnikach. Pomijam to, że tymi białymi firmowymi kosiarkami zawsze wjeżdżają w zderzak, gdy się zwolni w terenie zabudowanym i poganiają światłami, bo przecież tam drzemie taka ogromna moc pod maską, że nie da się jechać powoli.

Odpowiedz
avatar uzi43
0 0

@PolePosition: No nie były to samochody przedstawicieli, więc trochę inaczej to wyglądało. Powiem tyko, że przed Astrami było Bravo i złego słowa o nim nie powiem. A przed Corsami Picanto. Super autko! Nie dziwie się, że mamy KIA Picanto Race, bardzo przyjemny samochód (a to stary model był).

Odpowiedz
Udostępnij