Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Marzenie spełnione!

Mój nowy nabytek. Po przesiadce z Ibizy 6K stałem się szczęśliwym posiadaczem samochodu, o którym zawsze marzyłem - Skoda Octavia 1, przedliftowa, w wersji wyposażenia Laurin&Klement. Coś pięknego. Długo pracowałem żeby sobie na to pozwolić i mam nadzieję, że opłaciło się.
by ManieK
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar kapucyn15
1 5

Po prostu piękna maszyna.

Odpowiedz
avatar polak
1 3

Jeśli z 1.8T pod maską to masz niezły, cichociemny sprzęt. Z TDI jest dużo gorzej, ale i tak w miarę przyzwoicie. Ale niezależnie od silnika to masz najlepiej wykończony i wykonany samochód (zwłaszcza jeśli to model przedliftowy) z całej rodziny obejmującej Golfa4, Leona, TT i A3. Świetnie się nadaje do trollowania dumnych posiadaczy Audi A3 8L przekonanych o wyższości Audi nad Skodą :))) Nie bez powodu wersja L&K szybko zniknęła z oferty dla Octavii jedynki.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2015 o 8:09

avatar ManieK
0 0

@polak: Niestety(?) nie 1.8T, zwyczajnie boję się tego silnika, zbyt wiele osób mi go odradzało. Uczyłem się jeździć na TDI, moje pierwsze auto było TDI, no i Skoda również została TDI :P Tak czy siak ten kto się nie zna, gdy zobaczy wnętrze tego auta, nie dowierza że to fabryczne :) To jest piękne :D

Odpowiedz
avatar polak
1 3

@ManieK: Niepotrzebnie się boisz :) 1.8T to najlepszy silnik koncernu VW przez ostatnie 25 lat, a patrząc na ostatnie wynalazki tego producenta także najprawdopodobniej ostatni naprawdę udany. Jak nie cenię sobie w ogóle VW ani Audi, tak ten silnik uważam za znakomity. A wnętrze oprócz tego, że ładne (kwestia gustu) to jeszcze porządne. Miękka góra deski, miękki dół (Passat B5 może się schować), klamki metalowe, a nie plastik z chromem, pokrętła z lanego plastiku, a nie spienionego, skóra wszędzie, a nie tylko boki foteli i tak dalej. Czesi pojechali grubo w tej wersji i VW szybko im cugle ściągnął :)))

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2015 o 14:15

avatar ManieK
0 0

@polak: Właśnie dorzucam więcej zdjęć Skodillaca więc zapraszam do obejrzenia ;) A odnośnie silnika to tak jak mówiłem, jakoś bardziej jestem za dieslami, to już mój trzeci, a ten dodatkowo z podobno realnym przebiegiem :P

Odpowiedz
avatar samakra
1 1

Gratuluje zakupu! Kiedyś miałem i bardzo miło wspominam ten samochód. Zwłaszcza, jak ma się TDIka po tuningu, a z zewnątrz wygląda jak każda Octavia - trollowanie na każdych światłach d; Potem miałem problem z wyborem kolejnego samochodu ...

Odpowiedz
avatar polak
5 7

@samakra: A z kolei Octavia z 1.8 turbo po tuningu znakomicie nadaje się do trollowania tedeików po tuningu ;)

Odpowiedz
avatar ManieK
0 0

@polak: Czy ja wiem.. :P Jeździłem kilkoma tedeikami które robiły 1.8 turbo na wszelkie sposoby i to bez potrzeby zapinania 5 biegu :D

Odpowiedz
avatar FXX
0 0

@ManieK: Oczywiście tylko wtedy gdy TDI było modzone, a 1.8T fabryczne. W przypadku modyfikowania obu jednostek TDI nie ma szans.

Odpowiedz
avatar polak
0 2

@ManieK: Ale nieseryjnymi - tylko wtedy 1.9 TDI może się równać z 1.8 turbo. Tyle, że sam program dla 1.8 turbo 150-konnego to 185-195 KM, dla 180-konnego 210-220 KM, a to już są moce nieosiągalne dla 1.9 TDI bez grubszych modyfikacji mechanicznych (za wyjątkiem ARL-a) i oczywiście drastycznego obniżenia trwałości.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2015 o 15:05

avatar ManieK
1 1

@polak: No tak, masz absolutną rację. 1.8T jest bardzo podatne modyfikacje i idzie uzyskać w nim porządne moce. Jednakże w TDI sprawa jest o wiele prostsza. Większe turbo, większe wtryski, inna pompa wtryskowa, kolektor ARL, pełny przelot + metalowa uszczelka pod głowicę i soft, i mamy 250 koni i w okolicach 500nm. No ale tak jak mówisz, są to grubsze modyfikacje oraz może nie drastycznie, aczkolwiek w jakimś stopniu osłabiają konstrukcję. Mi wystarczy że w Ibizie miałem 160km i obróciłem panewki, teraz nie pcham się w głębokie mody, jedynie soft i przelot :)

Odpowiedz
avatar samakra
0 0

@ManieK: Za TDIkiem przemawia również ekonomia. Mimo podniesionej mocy średnio można było spalić 4.8l/100km oleju napędowego, a jak było, trzeba chwilowo wzięło 50l :D Oczywiście pomijam koszty naprawy i zakupu.

Odpowiedz
avatar Syntetyczny
1 1

Wspaniały samochód, sam taki posiadam! Niezawodny!

Odpowiedz
Udostępnij