Tym samym tokiem rozumowania: po co mi osiem, jak mogę mieć sześć lub nawet cztery ale bardziej efektywne.
Tyle typów silnika mamy, że każdy coś do siebie dobierze. Po co hejcić?
Jeden chce 6, inny 8, jeszcze inny 12 cylindrów. Nie ważne ile - ważne, aby była to V-ka. Najlepiej minimum 90 stopni między cylindrami, jak w klasycznych, amerykańskich V8. Ten bulgot... :]
V8 jedyny właściwy układ silnika ;)
OdpowiedzTym samym tokiem rozumowania: po co mi osiem, jak mogę mieć sześć lub nawet cztery ale bardziej efektywne. Tyle typów silnika mamy, że każdy coś do siebie dobierze. Po co hejcić?
Odpowiedz@uzi43 bo po co komu osiem osiem cylindrów, skoro można dwanaście? http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2012/10/Rolls-Royce-Phantom-BMW-Sourced-V12.jpg huhuehuuehueeuheuheuheuehuueeuheuheuehuehuehuehuehuehue
OdpowiedzJeden chce 6, inny 8, jeszcze inny 12 cylindrów. Nie ważne ile - ważne, aby była to V-ka. Najlepiej minimum 90 stopni między cylindrami, jak w klasycznych, amerykańskich V8. Ten bulgot... :]
Odpowiedz@eMDek: Akurat ten nierówny bulgot jest spowodowany układem crossplane aniżeli rozwarciem kąta cylindrów :)
Odpowiedz