@kszh19: Ideałem jest V8 z oznaczeniem m62TUb44 - jedzie równo z V12 a jest praktycznie bezawaryjny i poddaje się modom jak 1.8T :)
Szkoda Tylko, że to 3.0 w dieslu ;/
Mimo to, Poliftowa sztuka na słoneczkach '95 robi robotę, jedyne co bym zmienił (pomijając maszynerię), to shadowline.
@matiqq: Nie wszyscy lubią korek wstydu ( gaz) a mnie nie stać na tankowanie benzyny do 4.4 ;) więc 730d jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem przynajmniej dla mnie
@kaimik: Tak jak nie wszyscy tolerują stado niezakutych podkowami wyciszającymi kuni pod maską.
A nie lubić LPG tylko dla zasady to tak na prawdę problem na podłożu psychologicznym ;)
Polift, więc zgaduję, że automat i to S, bez przełącznika?
W takim wypadku Visrus skrzyni i komputera silnika i będzie sporo więcej mięsiwa po wciśnięciu gazu ;)
@matiqq: Każdy lubi co innego, kończąc ten temat bo nie ma on sensu chciałbym zobaczyć twoje auto.
Ps. Twój opis " o sobie " raczej nie jest adekwatny do tego co robisz.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 kwietnia 2015 o 19:04
@matiqq: m62TUb44 to silnik z vanosami, elektroniczną przepustnicą i alternatorem chłodzonym cieczą. Lepsza jest jego starsza wersja m62b44 bez w/w wynalazków, ma 20Nm mniej ale jest bardziej bezawaryjna.
piękna :D
OdpowiedzJak pod maska siedzi v12 to dla mnie ideał :D
Odpowiedz@kszh19: Ideałem jest V8 z oznaczeniem m62TUb44 - jedzie równo z V12 a jest praktycznie bezawaryjny i poddaje się modom jak 1.8T :) Szkoda Tylko, że to 3.0 w dieslu ;/ Mimo to, Poliftowa sztuka na słoneczkach '95 robi robotę, jedyne co bym zmienił (pomijając maszynerię), to shadowline.
Odpowiedz@matiqq: Nie wszyscy lubią korek wstydu ( gaz) a mnie nie stać na tankowanie benzyny do 4.4 ;) więc 730d jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem przynajmniej dla mnie
Odpowiedz@kaimik: Tak jak nie wszyscy tolerują stado niezakutych podkowami wyciszającymi kuni pod maską. A nie lubić LPG tylko dla zasady to tak na prawdę problem na podłożu psychologicznym ;) Polift, więc zgaduję, że automat i to S, bez przełącznika? W takim wypadku Visrus skrzyni i komputera silnika i będzie sporo więcej mięsiwa po wciśnięciu gazu ;)
Odpowiedz@matiqq: Każdy lubi co innego, kończąc ten temat bo nie ma on sensu chciałbym zobaczyć twoje auto. Ps. Twój opis " o sobie " raczej nie jest adekwatny do tego co robisz.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 kwietnia 2015 o 19:04
@matiqq: m62TUb44 to silnik z vanosami, elektroniczną przepustnicą i alternatorem chłodzonym cieczą. Lepsza jest jego starsza wersja m62b44 bez w/w wynalazków, ma 20Nm mniej ale jest bardziej bezawaryjna.
OdpowiedzIdealna felga, chyba jedna z niewielu OEM które doczekały się replik w innych rozmiarach :)
OdpowiedzElegancko :)
OdpowiedzŚliczności <3
OdpowiedzPiękna ze smakiem :) Jaki silnik ? :)
Odpowiedz730d
Odpowiedz