Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Volkswagen Passat B8 - Car of the year

by Snupi
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar mVn
5 7

Wytrwałem do 9 zdjecia czytając co to ten samochód bedzie miał w sobie zaczynając od świateł ledowych kończąc na wszelakich asystentach wszystkiego co tylko może być.. Nie mam nic przeciwko nowinkom technologicznym jestem nawet za bo fajnie że dużo się zmienia.. Ale coraz bardziej zaczyna mnie martwić to że niebawem ludzie na drodze najnormalniej na świecie przestaną MYŚLEĆ - przecież mój asystent tego i siamtego nie zareagował to znaczy że wszystko powinno być ok :) A może to właśnie dlatego jest coraz więcej tych wszystkich systemów i asystentów bo ludzie przestali już myśleć za kierownicą? I tu koło się zamyka.. ehhhhhh...

Odpowiedz
avatar jeziorGTR
0 2

Taki jak na zdjeciach jest fajny ale biorąc pod uwagę zwykly model z przeciętnym wyposazeniem sprawa nie jest juz tak oczywista.Ciekawe ile kosztuje w prezentowanej wersji pewnie ze 300tys.Za Passata?

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@jeziorGTR: Passat obecnie celuje w klasę wyższą, więc w sumie czemu nie ;)

Odpowiedz
avatar szopen
0 4

@Snupi: szkoda, ze technicznie wciąż jest w klasie nizej niz średnia. Powtórka z phaetona, gdzie pomysł przerósł tresć i projekty techniczne zupełnie nieobliczone do phaetona.

Odpowiedz
avatar polak
-1 5

Kluczem do zrozumienia wartości jaką prezentuje sobą ta nagroda jest słówko "DZIENNIKARZE". W jury nie zasiadają inżynierowie, specjaliści z branży, czy innego rodzaju eksperci, tylko najzwyklejsze szeregowe dziennikarzyny, które może tam coś o samochodach wiedzą, ale i tak ich znajomość tematu sprowadza się do przejechania kilkudziesięciu w porywach kilometrów za kółkiem różnych modeli - i na tej podstawie wydają werdykt. Dla mnie taka nagroda jest zupełnie bezwartościowa.

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@polak: Ale spójrzmy też od drugiej strony, dziennikarze to też ludzie, którzy wiedzą czego chcą od samochodu. Nie robi im różnicy to, że np auto jest 33mm dłuższe od innego. Mam nadzieję, że zrozumiesz moją skrótową myśl ;) Równie dobrze ten Passat mógłby dostać Telekamerę Teletygodnia :D

Odpowiedz
avatar kubsicz
0 0

Na zdjęciach wygląda naprawdę dobrze, ciekawe czy w rzeczywistości też będzie robić takie wrażenie. Z tego co patrzyłem na internecie to R-Line'ie wygląda mega. Jeżeli chodzi o silniki to ten 2.0 biTurbo 240 KM 4x4 ciekawy diesel, interesuje mnie tylko jak z żywotnością tego silnika, bo wiadomo że niemiec może pozwolić sobie na zmianę auta co dwa-trzy lata na nowe i jemu to lata ale zwykły polak kupuje takie drogie auto na dłużej. To samo tyczy się silników 2.0 TSI, wydaje mi się że w tym segmencie to Passat ma najmocniejsze silniki, ma bardzo dobre wykończenie i wszystko wskazuje na to że znów stanie w czołówce aut w swoim segmencie.

Odpowiedz
avatar sosnasss
1 1

A teraz taki żart: jak wiejscy użytkownicy passeratti ogarną tę całą elektronikę? :P A tak serio ciekawi mnie ten najmocniejszy diesel, konkurenci takiego "ropnego potwora" nie mają. Czekam na testy. Szkoda, że jak zwykle passek będzie cenowo w górę od konkurencji, a i tak sporo ludzi pewnie wybierze gorzej wyposażone Audi, BMW czy Merca niż wypasionego Passka.

Odpowiedz
avatar Cappy
1 1

Przepraszam może i urażę niektórych właścicieli Pasków, ale według mnie to auto jest zwyczajnie nudne, jest stworzone dla ludzi który mają gdzieś czym jeżdżą ani nie mają pojęcia o motoryzacji - chcą tylko dostać się z domu do pracy, z pracy do sklepu itp, kiedyś dało się dostać fajnego Passata był W8, R36, 2.8, ale ten jest bezduszny i zwyczajnie nudny. To moje zdanie ale i tak czekam na minusy. :)

Odpowiedz
avatar theluki02
0 0

jestem posiadaczem Passata w TDI :) i chciałem się ciebie zapytać czy kiedykolwiek jechałes Passatem?? :)

Odpowiedz
avatar Cappy
0 0

@theluki02: Tak, jechałem od 1.9 B5 przez 1.8, 2.0TDi, 2.0T (Amerykańska wersja), a nawet CC. I i tak nie zmieniam zdania.

Odpowiedz
Udostępnij