Tak jak kolega wspomniał, pojazd zbudowany na bazie E30. Z 125p nie ma za wiele wspólnego. Mój znajomy go sprzedawał. Opowiadał, że przy 200km/h wyrywa rynienki z nadwozia ;)
@RGL:
To albo nie jechał 200, albo samochód to kupa drutu i szpachli. Dobrze zrobiony kanciak (z modzonym 1.8 DOHC i skrzynią piątką ze 131/132) bez problemu osiąga sporo ponad 200 i bez żadnych sensacji. Tylko głośno jest w środku.
@polak: jak byś trochę wczytał się w temat to dowiedziałbyś się, że z kanciakiem ten samochód ma niewiele wspólnego. Tam siedzi jakieś m20, nie wiem czy 2,0 czy 2,5
Mega wypas!
OdpowiedzZ klasyka to tam mało co zostało ze strony mechanicznej to bmw e30 m20b25
OdpowiedzTak jak kolega wspomniał, pojazd zbudowany na bazie E30. Z 125p nie ma za wiele wspólnego. Mój znajomy go sprzedawał. Opowiadał, że przy 200km/h wyrywa rynienki z nadwozia ;)
Odpowiedz@RGL: To albo nie jechał 200, albo samochód to kupa drutu i szpachli. Dobrze zrobiony kanciak (z modzonym 1.8 DOHC i skrzynią piątką ze 131/132) bez problemu osiąga sporo ponad 200 i bez żadnych sensacji. Tylko głośno jest w środku.
Odpowiedz@polak: jak byś trochę wczytał się w temat to dowiedziałbyś się, że z kanciakiem ten samochód ma niewiele wspólnego. Tam siedzi jakieś m20, nie wiem czy 2,0 czy 2,5
Odpowiedzz Obwodowej :)
OdpowiedzPiękny.
OdpowiedzDobrze wygląda, godny uwagi :)
Odpowiedzten projekt jest żałosny, jak można tak zniszczyć klasyka!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz@TomekVI: No rzeczywiście, przełożenie budy na podwozie innego samochodu to zbrodnia, którą należy karać śmiercią.
Odpowiedz@skota741: Skota mistrz :D
Odpowiedz@TomekVI zgadzam się, 125 nie zasługuje na takie traktowanie, powinna zostać E30
Odpowiedz