Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
@ML9: po samym stanie fotelów widać to że auto posiada o wiele większy przebieg a ja żądny znawcą nie jestem. Ja mam przejechane prawie 200k i mogę wam zrobić zdjęcie jak wyglądają moje fotele mimo tego że nie jestem jakimś krasnalem bo mam 193cm wzrostu oraz 105 kg wagi to moje siedzenia wyglądają o wiele lepiej z dwa razy takim przebiegiem. Przypadek? nie sądzę :)
@karix1: No toś zaszalał... Przebieg samochodu to nie tylko silnik.
Osobiście wolałbym silnik z 400 000km najechanymi, ale w budzie z przebiegiem 100 000 niż odwrotnie.
Zacznij od detailingu lakieru i poprawek jeśli to konieczne, potem doprowadź skóry do porządku w dobrym zakładzie, niech Ci uzupełnią braki spękania itd. Potem pokusił bym się o obniżenie i ładne pasujące koło. Z tańszych i fajnie siedzących w jpn to np: xxr 527 czy pokrewne (ewentualnie dare).
A co do stanu skór a przebiegu auta to również sądzę że jest to przekłamane. Mój MB ma 450k+ i skóry wyglądają podobnie od strony pasażera. Od kierowcy boczki już zostały wymienione więc się nie wypowiem. Jednakże jeśli wnętrze nie jest oryginalne i zostało zaadaptowane to gdybanie nad przebiegiem nie ma sensu. Doprowadź je do perfekcji i będzie cacy :)
Troszkę większą i ładniejszą felgę bym dał. Nic więcej nie trzeba. No ewentualnie jeśli są to jakieś lakiernicze sprawy bym poprawił i trochę wnętrze odświeżył (np. boczki foteli trochę popękane niestety).
Aż Ci napiszę moją ścieżkę jak bym tu leciał, piękny żółtek :)
1. Pozakupowy serwis
2. pełny auto-detailing w środku i na zewn,
3. Powłoka kwarcowa na lakier - przez pół roku chroni lakier jak pole siłowe
4. Przez pierwsze cztery punkty szukanie pięknej felgi :)
5. Kupno tych felg :)
6. Gwint, lub sprężyny i amortyzatory pod doskonałe prowadzenie - zależy czy lubisz bardziej glebę czy jeżdżenie, ewentualnie gwint od KW z regulacjami, ale nie wiadomo czy jest dostępny.
7. Audio ze skrzynią basową, tylko zrób sobie tak, żeby móc wyjąć skrzynię w razie potrzeby skorzystania z bagażnika :)
8. Większe hamulce i więcej mocy(dolot i wydech, turbo, większy silnik, Ja nie znaju co tam robita w toyotach :D
9. Ciesz się bryką. OD POCZĄTKU DO KOŃCA !!!
@Susel201: Co do punktu 7 dodam, że nie samą skrzynie a komplet głośników, przód tył i tweetery z przodu, bo sama skrzynia daje tylko bass (wiem po sobie) ;)
Co do 8 punktu, jedyna słuszna i sensowna możliwość to dostać robitą GT-4 z 3SGTE i przełożyć silnik i napęd na 4 kółka, do tego w zestawie dostanie komplet dokładek i tą piękną półkę na tylną klapę ;) Sam bym tak zrobił i myślę nad takim swapem do mojej E10
Podobają mi się te toyoty. Nie podoba mi się że nie napisałeś jaki silnik ani żadnych szczegółów, ale to można zawsze naprawić :D
Odpowiedzjestem w szoku czytając ile ta furmanka ma przebiegu :D co do modów to daj ją niżej i lotkę na tył :)
OdpowiedzSzkoda było bu go rozbić. :)
OdpowiedzFelga 17; dokładka; zawieszenie LOW! Co do lotki na tył to bym się powstrzymał, po glebie dużo lepiej będzie wyglądać :D /wstaw na forum
OdpowiedzOd 96 roku to ja więcej rowerem przejechałem,cuda na kiju ;)
OdpowiedzMechanik prawdę Ci powie, dawaj fotkę podwozia :) Z tym przebiegiem to szczerze mówiąc... dwukrotnie Cię skłamali. Przynajmniej dwu.
Odpowiedz@matiqq: Szwagry mechaniki ,wywróżyli przebieg z fusów.
Odpowiedz@ML9: po samym stanie fotelów widać to że auto posiada o wiele większy przebieg a ja żądny znawcą nie jestem. Ja mam przejechane prawie 200k i mogę wam zrobić zdjęcie jak wyglądają moje fotele mimo tego że nie jestem jakimś krasnalem bo mam 193cm wzrostu oraz 105 kg wagi to moje siedzenia wyglądają o wiele lepiej z dwa razy takim przebiegiem. Przypadek? nie sądzę :)
Odpowiedz@matiqq: w niej był motor zmieniany i przebieg dlatego taki
Odpowiedz@karix1: No toś zaszalał... Przebieg samochodu to nie tylko silnik. Osobiście wolałbym silnik z 400 000km najechanymi, ale w budzie z przebiegiem 100 000 niż odwrotnie.
OdpowiedzPrzykro mi ale fotele nie wygladaja na ten przebieg zwlacza fotel pasarzera gdzie z reguły sie mniej jezdzi
OdpowiedzChłopak zapytał o mody, a Wy o przebiegu :) Rozejrzyj się za częściami od GT4 ;)
OdpowiedzZacznij od detailingu lakieru i poprawek jeśli to konieczne, potem doprowadź skóry do porządku w dobrym zakładzie, niech Ci uzupełnią braki spękania itd. Potem pokusił bym się o obniżenie i ładne pasujące koło. Z tańszych i fajnie siedzących w jpn to np: xxr 527 czy pokrewne (ewentualnie dare). A co do stanu skór a przebiegu auta to również sądzę że jest to przekłamane. Mój MB ma 450k+ i skóry wyglądają podobnie od strony pasażera. Od kierowcy boczki już zostały wymienione więc się nie wypowiem. Jednakże jeśli wnętrze nie jest oryginalne i zostało zaadaptowane to gdybanie nad przebiegiem nie ma sensu. Doprowadź je do perfekcji i będzie cacy :)
OdpowiedzBardzo dobry wybór na pierwsze auto. Motorownia szkoda że nie 3S-GE, no ale nie można mieć wszystkiego.
OdpowiedzTroszkę większą i ładniejszą felgę bym dał. Nic więcej nie trzeba. No ewentualnie jeśli są to jakieś lakiernicze sprawy bym poprawił i trochę wnętrze odświeżył (np. boczki foteli trochę popękane niestety).
OdpowiedzGleba i gleba, ludzie nie każde auto trzeba glebić! Kup ładne felgi z epoki, popraw lakier szczególnie tą prawą ćwiartkę i masz już niezłe auto.
OdpowiedzKolejny bez własnych pomysłów na mody... Trochę wyobraźni ludzie !
OdpowiedzOleje, filtry itp. ;) pierw tym sie zajmij :D
OdpowiedzPomyśl nad pakietem od wersji GT-FOUR według mnie wygląda ładniej niż oryginał i dodaje agresywności ale co kto lubi tobie ma się podobać w końcu to twój samochód :) przykładowe fotki: http://cache.bazoomcdn.com/cars/gallery/1/750/563/138-toyota-celica-gt4 http://gomotors.net/photos/0a/f4/my-current-car-is-a-1994-toyota-celica-gt4-st205_27173.jpg?i
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2014 o 19:46
Aż Ci napiszę moją ścieżkę jak bym tu leciał, piękny żółtek :) 1. Pozakupowy serwis 2. pełny auto-detailing w środku i na zewn, 3. Powłoka kwarcowa na lakier - przez pół roku chroni lakier jak pole siłowe 4. Przez pierwsze cztery punkty szukanie pięknej felgi :) 5. Kupno tych felg :) 6. Gwint, lub sprężyny i amortyzatory pod doskonałe prowadzenie - zależy czy lubisz bardziej glebę czy jeżdżenie, ewentualnie gwint od KW z regulacjami, ale nie wiadomo czy jest dostępny. 7. Audio ze skrzynią basową, tylko zrób sobie tak, żeby móc wyjąć skrzynię w razie potrzeby skorzystania z bagażnika :) 8. Większe hamulce i więcej mocy(dolot i wydech, turbo, większy silnik, Ja nie znaju co tam robita w toyotach :D 9. Ciesz się bryką. OD POCZĄTKU DO KOŃCA !!!
Odpowiedz@Susel201: Co do punktu 7 dodam, że nie samą skrzynie a komplet głośników, przód tył i tweetery z przodu, bo sama skrzynia daje tylko bass (wiem po sobie) ;) Co do 8 punktu, jedyna słuszna i sensowna możliwość to dostać robitą GT-4 z 3SGTE i przełożyć silnik i napęd na 4 kółka, do tego w zestawie dostanie komplet dokładek i tą piękną półkę na tylną klapę ;) Sam bym tak zrobił i myślę nad takim swapem do mojej E10
OdpowiedzPierwszy mod to rozrząd i reszta potrzebnych rzeczy :P Potem zastanów się nad resztą :)
Odpowiedz