@tir94: zakladajac czape od 2.5 sprezasz silnik, zakladajac do tego walek od 2.0 sprezasz go jeszcze bardziej :) dzieki temu masz duzo wiecej koni, a eta sama w sobie "ciagnie od zera" :) ot cala filozofia :)
185 km 260 nm to będzie dobry wynik, wałek od b20 nie koniecznie poprawi osiągi.
Będziesz montować ecu mastera lub coś w podobnie aby to dobrze zestroic?
Bez zmiany ecu...nic nie daje bo standardowy komp tego nie potrafi wykorzystać.
Nie słuchaj magikow bo żadna eta w Polsce nie pokazała na chamoowni 200 km, ale nie jest to nie możliwe.
zdejmowałeś głowice ? masz tłoki równo z blokiem czy wystają ??
mam gościa który w granicach 1500zł kupi ecu mastera zamontuje i wystroi Ci to M20
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 sierpnia 2014 o 17:08
@EnrageM20: ja rozbieralem caly motor zaraz po kupnie. Tloki ori od od super ety czyli wklese. Glowice oddalem do kapitalnego remontu. No na razie zostalo mi w kieszeni niecale 100 zl...Najwyzej bede sie musial pomeczyc bez ecu mastera ( tak jak bylo w e34 i nawet ladnie latalo) a jak wroce z roboty to o tym pomysle. Co dmocy to watpie w 200 HP dlatego mowie cos kolo 200. Mialem taki wynalazek w cabrio z 5 lat temu ( tzn ojciec mial) to na hamowni pokazalo 189 km a to juz duzo jak dla mnie. Tym bardziej, ze ten motor ma lepszy moment niz zwykle m20.
@sheepster:
superata ma wystające tłoki tak jak b25, ja mam etę i mam wklęsłe,
ile dałeś za obróbkę głowicy i co przy niej robiłeś ?
wydech z b20 zostaje ?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 sierpnia 2014 o 17:36
@EnrageM20: eta ogolnie ma trzy rodzaje tlokow, bo czytalem o tym. Ja akurat mam wklesle.
Wymiana zaworow, nowy walek, szlify itp + planowanie - 950 zl
Wydech poki co od b20
@sheepster:
miłego składania stokera, z ta wiedza co masz z forów to nie oto chodzi ze nie potrzebujesz więcej koni, tylko o to ze więcej nie będziesz potrafił z tego wyciągnąć bo Polskie fora do śmiech i kupa gówna.
Kiedyś się na pewno spotkamy na kresce, jeżeli nie wyjebiesz go do kosza,
Jaka przewidywana moc po zakonczeniu prac?
Odpowiedz@tir94: okolo 200 i moment obrotowy diesela :)
Odpowiedz@sheepster: o ile dobrze pamiętam 2.0 zastąpi tam 2.7 ale jak chcesz tam uzyskać 400Nm? :)
Odpowiedz@tir94: zakladajac czape od 2.5 sprezasz silnik, zakladajac do tego walek od 2.0 sprezasz go jeszcze bardziej :) dzieki temu masz duzo wiecej koni, a eta sama w sobie "ciagnie od zera" :) ot cala filozofia :)
Odpowiedz@sheepster: w takim razie powodzenia i czekamy na efekt końcowy, jakiś filmik by się przydał w którym będzie widać jak to jeździ;)
Odpowiedz185 km 260 nm to będzie dobry wynik, wałek od b20 nie koniecznie poprawi osiągi. Będziesz montować ecu mastera lub coś w podobnie aby to dobrze zestroic?
Odpowiedz@EnrageM20: walek od b20 poprawia osiagi - sprawdzone info :) no tego ecu mastera bede musial zamontowac, bo nie wiem jak to bedzie chodzilo bez tego
OdpowiedzBez zmiany ecu...nic nie daje bo standardowy komp tego nie potrafi wykorzystać. Nie słuchaj magikow bo żadna eta w Polsce nie pokazała na chamoowni 200 km, ale nie jest to nie możliwe. zdejmowałeś głowice ? masz tłoki równo z blokiem czy wystają ?? mam gościa który w granicach 1500zł kupi ecu mastera zamontuje i wystroi Ci to M20
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2014 o 17:08
@EnrageM20: ja rozbieralem caly motor zaraz po kupnie. Tloki ori od od super ety czyli wklese. Glowice oddalem do kapitalnego remontu. No na razie zostalo mi w kieszeni niecale 100 zl...Najwyzej bede sie musial pomeczyc bez ecu mastera ( tak jak bylo w e34 i nawet ladnie latalo) a jak wroce z roboty to o tym pomysle. Co dmocy to watpie w 200 HP dlatego mowie cos kolo 200. Mialem taki wynalazek w cabrio z 5 lat temu ( tzn ojciec mial) to na hamowni pokazalo 189 km a to juz duzo jak dla mnie. Tym bardziej, ze ten motor ma lepszy moment niz zwykle m20.
Odpowiedz@EnrageM20: Niecale 1000 zl * mialo byc :)
Odpowiedz@sheepster: superata ma wystające tłoki tak jak b25, ja mam etę i mam wklęsłe, ile dałeś za obróbkę głowicy i co przy niej robiłeś ? wydech z b20 zostaje ?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2014 o 17:36
@EnrageM20: eta ogolnie ma trzy rodzaje tlokow, bo czytalem o tym. Ja akurat mam wklesle. Wymiana zaworow, nowy walek, szlify itp + planowanie - 950 zl Wydech poki co od b20
Odpowiedz@sheepster: miłego składania stokera, z ta wiedza co masz z forów to nie oto chodzi ze nie potrzebujesz więcej koni, tylko o to ze więcej nie będziesz potrafił z tego wyciągnąć bo Polskie fora do śmiech i kupa gówna. Kiedyś się na pewno spotkamy na kresce, jeżeli nie wyjebiesz go do kosza,
OdpowiedzWygląda jak transformers!
Odpowiedz