k**wa juz to pozygania z ta glebą, gdzie kto nie doda zdjecia swojego samochodu to znajdzie sie ktorys co napisze jeszcze zglebic jeszcze nizej, nie kazdy jezdzi tylko w niedzielne popoludnia i do kosciola, niektorzy uzywaja auta codziennie do dojazdu do szkoly pracy wiele kilometrow i nawet drogi nie pozwalaja mu na to zeby zglebic samochod jak to wy uwazacie, samochod wtedy staje sie niepraktyczny, a jest tylko na pokaz dla mnie bez sensu takie gadanie.
a co do Audi, jak dla mnie kolo zajebiscie pasuje do calego auta i juz tak obnizona fajnie wyglada i nadal jest praktyczna i nie stoi jak koza.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 kwietnia 2014 o 21:40
@NaTeC: Osobiście się nie zgodzę. Mam już drugie auto obniżone od serii (jeszcze na niskim profilu opony) i łącznie 4 lata tak jeżdżę po Polskich drogach i nic mi się nie stało. A jeździłem do szkoły/pracy i na wakacje.
Auto obniżone zyskuje duużo na wyglądzie moim zdaniem :)
pozdrawiam
PS. Dawaj więcej zdjęć :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 kwietnia 2014 o 11:26
@NaTeC:
No kolega ma rację. Jak ja kupiłem swoją asterke to wolałem założyć troche niższe amortyzatory z innymi sprężynami niżeli gwint. Polecam dla osób używających aut na co dzień, a chcących pocieszyć oko na ładne auto :)
A audi piękna, zawsze się w takich kochałem, ale serce zajął opel :)
Powiem tak, sam mam taką audi i te bbs'y ładne, ale również felgi które leżą obok (sam mam takie w mojej audi) też niczego sobie, i chyba bym jednak wolał na seryjnych jeździć
miód malina... jeszcze troszke zglebić to całkiem świetnie będzie wyglądać...
Odpowiedzk**wa juz to pozygania z ta glebą, gdzie kto nie doda zdjecia swojego samochodu to znajdzie sie ktorys co napisze jeszcze zglebic jeszcze nizej, nie kazdy jezdzi tylko w niedzielne popoludnia i do kosciola, niektorzy uzywaja auta codziennie do dojazdu do szkoly pracy wiele kilometrow i nawet drogi nie pozwalaja mu na to zeby zglebic samochod jak to wy uwazacie, samochod wtedy staje sie niepraktyczny, a jest tylko na pokaz dla mnie bez sensu takie gadanie. a co do Audi, jak dla mnie kolo zajebiscie pasuje do calego auta i juz tak obnizona fajnie wyglada i nadal jest praktyczna i nie stoi jak koza.
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2014 o 21:40
@NaTeC: Osobiście się nie zgodzę. Mam już drugie auto obniżone od serii (jeszcze na niskim profilu opony) i łącznie 4 lata tak jeżdżę po Polskich drogach i nic mi się nie stało. A jeździłem do szkoły/pracy i na wakacje. Auto obniżone zyskuje duużo na wyglądzie moim zdaniem :) pozdrawiam PS. Dawaj więcej zdjęć :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2014 o 11:26
@jelson: ja widze dużą różnicę pomiędzy obniżeniem a obniżeniem
Odpowiedz@NaTeC: na ch*j gwiazdorzysz??? miałeś lekko zglebione auto że tak cwaniaczysz? lepiej zjedz snickersa
Odpowiedz@NaTeC: No kolega ma rację. Jak ja kupiłem swoją asterke to wolałem założyć troche niższe amortyzatory z innymi sprężynami niżeli gwint. Polecam dla osób używających aut na co dzień, a chcących pocieszyć oko na ładne auto :) A audi piękna, zawsze się w takich kochałem, ale serce zajął opel :)
OdpowiedzMiszcz! ale oponka mogła by być ciut wyższa. o tą 5
OdpowiedzWrzucaj więcej :) Pod koniec sierpnia planuje sobie kupic Audi 80 lub 100, chodz niewiem czy wypełnią moją pustkę po GTI :(
OdpowiedzOddawaj koło :D
OdpowiedzDare? jestem ciekawy jak będą sie Tobie sprawować bo są różne opinie o tych felgach
OdpowiedzPowiem szczerze że na tej feldze Audi wygląda super i już nawet nie trzeba jej niżej sadzać wystarczy tak jak jest teraz :)
OdpowiedzNa BBSach zawsze kozacko :)
Odpowiedzkonkret :D
OdpowiedzPowiem tak, sam mam taką audi i te bbs'y ładne, ale również felgi które leżą obok (sam mam takie w mojej audi) też niczego sobie, i chyba bym jednak wolał na seryjnych jeździć
Odpowiedz