Widziałem kiedyś starą S-klasę z czterema końcówkami przyspawanymi do wspornika pod hak... Ale to jest MISTRZOSTWO! Jutro montuję u siebie. Pytanie do ekspertów: Ile koni mi da taki wydech w 1.9 TDI 130 KM? :D
@slivex: Jedyny sens to brak sensu :D
Pewnie konstruktorzy specjalnie to zaprojektowali w taki sposób żeby opary korodowały rurę i była częściej do wymiany , firma musi zarobić .
http://goodnightsam.com/wp-content/uploads/2014/01/CloseEnough.jpg
OdpowiedzWidziałem kiedyś starą S-klasę z czterema końcówkami przyspawanymi do wspornika pod hak... Ale to jest MISTRZOSTWO! Jutro montuję u siebie. Pytanie do ekspertów: Ile koni mi da taki wydech w 1.9 TDI 130 KM? :D
Odpowiedz+100 do lansu i +50 KM, hehe
OdpowiedzA widzieliście Peugeotach jest podobnie zbudowana końcówka tylko nie tak chamsko, ładna chromowana końcówka a w środku niej rura skierowana do dołu.
Odpowiedz@NeedSpeed: nie tylko w peugeotach, niestety w wielu nowych samochodach takie cos wciskają, nie wiem jaki to ma sens
Odpowiedz@slivex: Jedyny sens to brak sensu :D Pewnie konstruktorzy specjalnie to zaprojektowali w taki sposób żeby opary korodowały rurę i była częściej do wymiany , firma musi zarobić .
Odpowiedz