Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Opel Admirał –
    13 sierpnia 2014, 8:12 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Admirał – Low Rider.
    Low Rider.
    9 sierpnia 2014, 8:32 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia Opla. Kapitan, Admiral, Diplomat –
    23 kwietnia 2014, 21:49 przez kasia639 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Opel Polska

    Opel Diplomat A – W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    25 maja 2013, 23:37 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1