Wiadomo...chodzi mi jednak o samo uświadomienie i ukazanie że takie coś jeszcze produkowaliśmy :) nikt nawet nie ukrywał że Star TGL różnił się od Mana TGL znaczkiem i różnicą 0,5% w cenie.
z Tym Polonezem sie nie do końca zgodzę...dla mnie to był czysty idiotyzm...Daewoo przejeło FSO tak ? w 1995 czy 1996 r..nie ważne...i zaraz po przejęciu w Polsce montowana jest Nexia...naturalny konkurent dla Naszego Poloneza, potem model Espero tak samo...debilizm.
Polonez i Polskie Fiaty były technologicznymi zabytkami i się nie rozwijały. Zginęły śmiercią naturalną. o śmierć STAR'a trzeba zapytać pana Sobiesława Zasadę, który wyprowadził kapitał spółki.
Dałem +, ale wg. mnie ten Star jest 10x mniej "polski" niż Fiat 126p albo 125p.
OdpowiedzWiadomo...chodzi mi jednak o samo uświadomienie i ukazanie że takie coś jeszcze produkowaliśmy :) nikt nawet nie ukrywał że Star TGL różnił się od Mana TGL znaczkiem i różnicą 0,5% w cenie.
OdpowiedzNo wiem, rozumiem i popieram :)
Odpowiedz10x mniej polski? Tak samo jak ten MAN vel. Star, Fiaty 125p oraz 126p produkowane były na licencji. Jedynym w całości polskim samochodem była Syrena.
OdpowiedzStar nie może być 10x mniej polski, bo po prostu polski jest, a 125p i 126p są polskie tylko z nazwy.
Odpowiedzz Tym Polonezem sie nie do końca zgodzę...dla mnie to był czysty idiotyzm...Daewoo przejeło FSO tak ? w 1995 czy 1996 r..nie ważne...i zaraz po przejęciu w Polsce montowana jest Nexia...naturalny konkurent dla Naszego Poloneza, potem model Espero tak samo...debilizm.
OdpowiedzNo i jakim cudem to wszystko upadło
OdpowiedzCudem sprzedaży obcemu kapitałowi ;)
OdpowiedzPolonez i Polskie Fiaty były technologicznymi zabytkami i się nie rozwijały. Zginęły śmiercią naturalną. o śmierć STAR'a trzeba zapytać pana Sobiesława Zasadę, który wyprowadził kapitał spółki.
Odpowiedz