Jak widzimy na zdjęciu tarcza i zacisk jest zamontowana zaraz po wyjściu z tylnego mostu. Do nich przymocowane są półosie które napędzają koła, przyznacie że nietypowe rozwiązanie?
Dość nietypowe i ciekawe rozwiązanie. Tarcze i zaciski przeniesione w pobliże skrzyni, aby zmniejszyć masy resorowane kół, dodatkowo silnik z przodu, a skrzynia przeniesiona na tył samochodu, aby uzyskać jak najlepsze rozłożenie masy pojazdu.
Transaxle :D
OdpowiedzZintegrowanie skrzyni z mechanizmem różnicowym :P
OdpowiedzDość nietypowe i ciekawe rozwiązanie. Tarcze i zaciski przeniesione w pobliże skrzyni, aby zmniejszyć masy resorowane kół, dodatkowo silnik z przodu, a skrzynia przeniesiona na tył samochodu, aby uzyskać jak najlepsze rozłożenie masy pojazdu.
OdpowiedzSłyszałem taki mit, że przez takie rozwiązanie chyba półosie się wykręcały. Prawda to ?
OdpowiedzDokładnie, można było ukręcić półoś.
Odpowiedzjaka gtv?? cwoki to jest stara cytryna poczytajcie trocha
OdpowiedzNa pewno przeje**ne zmienić klocki.
Odpowiedza co dopiero tarcze.....
Odpowiedzjeżeli się nie myle to w gtv nie było takiego rozwiązania:DD Za to na pewno było w 33:D
OdpowiedzByło w Alfie Romeo Alfetta GTV z 1972 do 1987 roku.
OdpowiedzAha no chyba że w tyh starych:DD
Odpowiedzw 2cv też było taki cos zastosowane
Odpowiedz