Po co zachwycać się Hummerem. W Polsce też powstają takie pojazdy. Na zdjęciu nie znany większości z Was TUR 2. I to nasze Polskie. Cudze chwalicie swego nie znacie.
Owszem, w Polsce powstają takie pojazdy tyle, że nie potrafimy się przebić z niczym i czasami mamy ciekawe projekty, ale nie mamy możliwości ich rozwinąć. Gdyby tak popracować nad Honkerem, stworzyć jego bardziej cywilizowaną wersję i unowocześnić to mielibyśmy fajną terenówkę która śmiało mogłaby iść na eksport. Niestety jak to z naszą motoryzacją bywa, wszystko bazuje na przestarzałej technologi.
Rozwijanie Honkera to raczej słabo trafiony pomysł, bo trzeba by całą konstrukcję od nowa tworzyć, a to się mija z celem. Honker się nadaje, ale do jeżdżenia w kraju czy na misji, gdzie nie ma zagrożenia. Wysłanie ich do Iraku i Afganistanu szybko pokazało wady tej konstrukcji.
W Polsce problemem nie jest brak technologii, ale podejście naszych rządzących, co pokazał projekt PZA Loara. Nasz kochany rząd zamówił bodajże 2 albo 3 egzemplarze prototypowe, a następnie określił wstępnie zapotrzebowanie na ponad 150 sztuk takiego sprzętu. Radwar przy takiej ilości podał cenę konkurencyjną dla zachodnich produktów, którym nasz produkt nie ustępował. Badania i próby stworzonego prototypu wypadły bardzo dobrze, jednakże nasz rząd zredukował zapotrzebowanie do zaledwie ok. 20 sztuk i jest wielce zdziwiony dlaczego Radwar podwyższył znacząco cenę, niż w przypadku zamówienia 150 sztuk...
to sie nazywa filozofia po Polsku...kupujemy Hummery, samoloty transportowe które lata świetności mają dawno za Sobą...jako najlepsi przyjaciele amerykanów...a nawet nie chcą nam wiz znieść.
Nawet nie wiedziałem o jego istnieniu :(
OdpowiedzNo widzisz...u Nas sie nie mói o tym co Nasze...warto pozagłębiać sie w czytanie :)
OdpowiedzWyciągareczka licha... przy tej masie to chyba tylko mechaniczna dała by radę.
Odpowiedzwidza takiego na co dzien :)
OdpowiedzKolega z Kutna czy okolic? ;)
OdpowiedzW której części Kutna jest ta fabryka??? Często tamtędy przejeżdżam ale nie widziałem tam takiej fabryki. Czy to jest z innej fabryki?
OdpowiedzAMZ-KUTNO 99-300 Kutno ul. Sklęczkowska 18. no widzę coraz więcej motokilerów z kutna się pojawia pzdr.
OdpowiedzOwszem, w Polsce powstają takie pojazdy tyle, że nie potrafimy się przebić z niczym i czasami mamy ciekawe projekty, ale nie mamy możliwości ich rozwinąć. Gdyby tak popracować nad Honkerem, stworzyć jego bardziej cywilizowaną wersję i unowocześnić to mielibyśmy fajną terenówkę która śmiało mogłaby iść na eksport. Niestety jak to z naszą motoryzacją bywa, wszystko bazuje na przestarzałej technologi.
OdpowiedzRozwijanie Honkera to raczej słabo trafiony pomysł, bo trzeba by całą konstrukcję od nowa tworzyć, a to się mija z celem. Honker się nadaje, ale do jeżdżenia w kraju czy na misji, gdzie nie ma zagrożenia. Wysłanie ich do Iraku i Afganistanu szybko pokazało wady tej konstrukcji.
OdpowiedzW Polsce problemem nie jest brak technologii, ale podejście naszych rządzących, co pokazał projekt PZA Loara. Nasz kochany rząd zamówił bodajże 2 albo 3 egzemplarze prototypowe, a następnie określił wstępnie zapotrzebowanie na ponad 150 sztuk takiego sprzętu. Radwar przy takiej ilości podał cenę konkurencyjną dla zachodnich produktów, którym nasz produkt nie ustępował. Badania i próby stworzonego prototypu wypadły bardzo dobrze, jednakże nasz rząd zredukował zapotrzebowanie do zaledwie ok. 20 sztuk i jest wielce zdziwiony dlaczego Radwar podwyższył znacząco cenę, niż w przypadku zamówienia 150 sztuk...
Odpowiedzto sie nazywa filozofia po Polsku...kupujemy Hummery, samoloty transportowe które lata świetności mają dawno za Sobą...jako najlepsi przyjaciele amerykanów...a nawet nie chcą nam wiz znieść.
Odpowiedz