Moja Gablota
Moja Honda Civic z 1993r. Mały swap - silnik 1jz z toyoty supry mk3 + nowe sportowe fotelesamochód kupiłem bez silnika i przednich siedzeńdalsze plany to instalacja turbo intercoolera i instalacji nitro i lpg bo za duzo pali te 3.0 l i 225KM ^^
by
ShowTime91
wszystko ładnie tylko odpuść sobie to lpg :D
Odpowiedzdokładkę załóż jakąś a co do LPG to myśle że sobie jaja robisz. Zresztą nie słyszałem o takim projekcie jak piszesz a troche siedze w sifikach. Nie przybajerowałes ?
Odpowiedznie nic bajeru wszystko legal
OdpowiedzMasz gdzieś to opisane na civicklubie ? bo na c5g.pl na pewno tego nie ma
Odpowiedznitro i LPG przecież to jest prawie nie możliwe silnik rozwalisz, o ile mi wiadomo supra ma napęd na tył to jak silnik włożyłeś ????
OdpowiedzA wg mnie to on kłamie. Dziękuje
OdpowiedzA zresztą silnik 1jz ma pojemność 2,5 litra a nie 3,0 i ma 280km a nie 225km. Kłamca
Odpowiedzpokaż tego civica ze zdjęciem otwartej maski i tyle :) będzie wiadomo
Odpowiedzpopieram
Odpowiedzsilnik od supry ? ciekawe jak to zrobiłeś :) znawcą nie jestem ale supra to samochód tylnonapędowy z silnikiem z przodu a civic posiada zblokowany przedni układ napędowy (kto się zna wie o co chodzi :). ta honda ma napęd na tył czy jak bo już tego nie ogarniam :)
OdpowiedzPowiem Ci tak nie bd Cię krytykował albo wyśmiewał ale naprawdę gaz (LPG) nie jest dla Cb jeżeli zamierzasz założyć nitro to stanowcze nie rozwalisz silnik przy pierwszym użyciu samochód (silnik) musi mieć podane paliwo płynne jeżeli dasz gaz (on też zawiera powietrze jeżeli nie wiecie to tak się oszukuje na tankowaniu LPG) i władujesz tam 70% powietrza w podtlenku to albo silnik zgaśnie i trochę go zniszczysz tą próbą albo eksploduje w dosłownym tego słowa znaczeniu wpadnie w wibracje tłoki pokrzywią zawory i tak dalej... Podsumowując albo bierzesz nitro albo LPG to twój wybór na czym Ci zależy na oszczędności czy mocy ale z tego silnika możesz wyciągnąć na podtlenku tyle ile mają topowe samochody świata. Pozdro i lepiej to jeszcze raz przemyśl :D
Odpowiedz