Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moja Gablota

Moja Honda Civic z 1993r. Mały swap - silnik 1jz z toyoty supry mk3 + nowe sportowe fotelesamochód kupiłem bez silnika i przednich siedzeńdalsze plany to instalacja turbo intercoolera i instalacji nitro i lpg bo za duzo pali te 3.0 l i 225KM ^^
by ShowTime91
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
1 3

wszystko ładnie tylko odpuść sobie to lpg :D

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

dokładkę załóż jakąś a co do LPG to myśle że sobie jaja robisz. Zresztą nie słyszałem o takim projekcie jak piszesz a troche siedze w sifikach. Nie przybajerowałes ?

Odpowiedz
avatar ShowTime91
0 0

nie nic bajeru wszystko legal

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Masz gdzieś to opisane na civicklubie ? bo na c5g.pl na pewno tego nie ma

Odpowiedz
avatar bombli95
0 0

nitro i LPG przecież to jest prawie nie możliwe silnik rozwalisz, o ile mi wiadomo supra ma napęd na tył to jak silnik włożyłeś ????

Odpowiedz
avatar Cynio
3 3

A wg mnie to on kłamie. Dziękuje

Odpowiedz
avatar toyotasupra
1 1

A zresztą silnik 1jz ma pojemność 2,5 litra a nie 3,0 i ma 280km a nie 225km. Kłamca

Odpowiedz
avatar ebebu
2 2

pokaż tego civica ze zdjęciem otwartej maski i tyle :) będzie wiadomo

Odpowiedz
avatar mianek
0 0

silnik od supry ? ciekawe jak to zrobiłeś :) znawcą nie jestem ale supra to samochód tylnonapędowy z silnikiem z przodu a civic posiada zblokowany przedni układ napędowy (kto się zna wie o co chodzi :). ta honda ma napęd na tył czy jak bo już tego nie ogarniam :)

Odpowiedz
avatar LETHO
0 0

Powiem Ci tak nie bd Cię krytykował albo wyśmiewał ale naprawdę gaz (LPG) nie jest dla Cb jeżeli zamierzasz założyć nitro to stanowcze nie rozwalisz silnik przy pierwszym użyciu samochód (silnik) musi mieć podane paliwo płynne jeżeli dasz gaz (on też zawiera powietrze jeżeli nie wiecie to tak się oszukuje na tankowaniu LPG) i władujesz tam 70% powietrza w podtlenku to albo silnik zgaśnie i trochę go zniszczysz tą próbą albo eksploduje w dosłownym tego słowa znaczeniu wpadnie w wibracje tłoki pokrzywią zawory i tak dalej... Podsumowując albo bierzesz nitro albo LPG to twój wybór na czym Ci zależy na oszczędności czy mocy ale z tego silnika możesz wyciągnąć na podtlenku tyle ile mają topowe samochody świata. Pozdro i lepiej to jeszcze raz przemyśl :D

Odpowiedz
Udostępnij