Zdjąłbym znaczek mpower z atrapy chłodnicy, usunąłbym naklejkę z przedniej szyby i coś podobnego nakleiłbym na bocznej. Halogeny okleiłbym żółtą folią. Nie wiem czy dobrze widzę ale progi masz oryginalne?
Światła zrób podobne to tych:
http://motokiller.pl/72917#comment_84670
Bo żółte halogeny (ori) wychodziły tylko na Francję więc mając takie Ori masz dobry rarytas, a jak nie masz ori to robisz pół rarytas i oklejasz folią na żółto :P
Żółte światło znacznie lepiej przebija się we mgle czy w deszczu :P Dla tego głównie to halogeny są na żółto! Jeżeli chodzi o długie w żółtym kolorze to już wedle potrzeb (czy używamy tylko w deszcz czy jak mieszkamy w mniej zabudowanym terenie regularnie na nieoświetlonej drodze)
Co do BMW to zgodzę się że znaczek eMki strasznie kuje w oczy ale tak to schludnie i ładnie :D zdecydowanie na + ! O, no i lusterka w serii bardziej mi się podobają ale tutaj te jakoś nie rażą więc luz ;)
W tej chwili nie produkuje się dobrej jakości żółtych żarówek i soczewek. Rynek w europie wymarł, dostępne są głównie chińskie produkty, których marnej jakości filtry przepuszczają światło niebieskie i w niczym nie pomagają podczas złej pogody. Zostajesz zatem ze światłem o gorszej penetracji (bo filtrowane), bez dodatkowych właściwości poza estetycznymi. W dodatku na potrzeby tego posta zrobiłem mały research i wszystkie badania dotyczące rozproszenia światła we mgle wskazują, że nie ma magicznej długości fali światła widzialnego (koloru), która ma lepsze właściwości penetracyjne od innych. Wiadomo to dziś i wiedziano to już 1938, a żółtego światła używano i używa się tylko w jednym celu: do identyfikacji pojazdów. W okupowanej Francji do rozróżniania pojazdów niemieckich od francuskich i we współczesnych wyścigach do rozpoznawania samochodów z różnych klas. Najsłabsze samochody mają żółte światła, dzięki temu jak ścigają się w nocy i w lusterku wstecznym widzą nadjeżdżający samochód to wiedzą czy mają przepuścić samochód z szybszej klasy (ze światłami białymi) czy ścigać się z przeciwnikiem.
Również dla mnie gitara. Od gapić pomysł od kogoś to nie sztuka. Fajnie jest mieć coś własnego wymysłu. :) Chociaż jeżeli znaczek ///M nic nie sugeruje w Twoim wozie to nie wiem czy to fajny pomysł. Wygląda super, ale.. ;) Dla mnie fura bomba. :)
Wielkie dzięki za pomysły i miłe słowa :)
Znaczek dałem dlatego, że mam pełny m-pakiet (zderzaki przód, tył, progi, klamki z napisem motorsport, listy progowe w środku, podsufitkę i innych pare dupereli z m-pakietu) W sumie to jeszcze mnóstwo pracy muszę w nią włozyć aby wyglądała tak jak chce :P
M-pakiet to nie ///M Power. Jeżeli wyjechała z fabryki jako zwykła wersja to ją pozostanie, dla przykładu jeżeli kobietę ubierzesz w męskie ubrania, nadal pozostanie kobietą.
Moim skromnym zdaniem "M" nie wygląda dobrze na aucie które posiada po prostu Mpakiet, ale jak tam wolisz. Ja jednak chce wiedzieć co tam masz pod maską? :)
Betka bardzo ładna ale znaczki ///M szpecą jak nie ma swojego serca.Nie rób żadnych żółtych świateł teraz wygląda bardzo dobrze.Ewentualnie jeszcze te przyciemnione szyby można przywrócić do oryginału.
Serce 1.8 IS 160KM (remont silnika + chip)
Jak narazie mi to wystarczy, wyszalałem się już starą E34 po swpaie na 2.5 M50B25.
E36 zostawiam sobie na pare lat więc albo swap lub wstawimy turbo :)
Felgi zmienie ale to za jakiś czas, najlepiej bbs 18' z dużym rantem i naciągiem :) Jak na razie kompletuję car audio, ponad 1.5tyś pójdzie z basem :D POmysł z zółtymi halogenami zrealizuję ;) wsadzę jeszcze krzyże i pasowało by kupić nowe szkła do lamp bo stare są straszne :/
Wiadomo, że 6 garów to podstawa a 8 to zabawa ale to tylko łatwo powiedzieć. JA w wieku 19 lat nie wiem czy był bym wstanie utrzymac 2.5 lub 3.0 litrowy silnik jak z 1.8 ledwo idzie wyrobić :)
Zdjąłbym znaczek mpower z atrapy chłodnicy, usunąłbym naklejkę z przedniej szyby i coś podobnego nakleiłbym na bocznej. Halogeny okleiłbym żółtą folią. Nie wiem czy dobrze widzę ale progi masz oryginalne? Światła zrób podobne to tych: http://motokiller.pl/72917#comment_84670
OdpowiedzŻadnych żółtych halogenów.. Czy wszystkie muszą mieć żółte? Coście się tego tak uczepili..?
OdpowiedzBo żółte halogeny (ori) wychodziły tylko na Francję więc mając takie Ori masz dobry rarytas, a jak nie masz ori to robisz pół rarytas i oklejasz folią na żółto :P
Odpowiedz@Wendetta: Gdyby znali dokładną historię żółtych świateł to chyba by tak chętnie ich nie zakładali ;) W dodatku są mniej efektywne od białych.
OdpowiedzŻółte światło znacznie lepiej przebija się we mgle czy w deszczu :P Dla tego głównie to halogeny są na żółto! Jeżeli chodzi o długie w żółtym kolorze to już wedle potrzeb (czy używamy tylko w deszcz czy jak mieszkamy w mniej zabudowanym terenie regularnie na nieoświetlonej drodze) Co do BMW to zgodzę się że znaczek eMki strasznie kuje w oczy ale tak to schludnie i ładnie :D zdecydowanie na + ! O, no i lusterka w serii bardziej mi się podobają ale tutaj te jakoś nie rażą więc luz ;)
OdpowiedzW tej chwili nie produkuje się dobrej jakości żółtych żarówek i soczewek. Rynek w europie wymarł, dostępne są głównie chińskie produkty, których marnej jakości filtry przepuszczają światło niebieskie i w niczym nie pomagają podczas złej pogody. Zostajesz zatem ze światłem o gorszej penetracji (bo filtrowane), bez dodatkowych właściwości poza estetycznymi. W dodatku na potrzeby tego posta zrobiłem mały research i wszystkie badania dotyczące rozproszenia światła we mgle wskazują, że nie ma magicznej długości fali światła widzialnego (koloru), która ma lepsze właściwości penetracyjne od innych. Wiadomo to dziś i wiedziano to już 1938, a żółtego światła używano i używa się tylko w jednym celu: do identyfikacji pojazdów. W okupowanej Francji do rozróżniania pojazdów niemieckich od francuskich i we współczesnych wyścigach do rozpoznawania samochodów z różnych klas. Najsłabsze samochody mają żółte światła, dzięki temu jak ścigają się w nocy i w lusterku wstecznym widzą nadjeżdżający samochód to wiedzą czy mają przepuścić samochód z szybszej klasy (ze światłami białymi) czy ścigać się z przeciwnikiem.
Odpowiedzmnie się tam podoba nic nie trzeba zmieniać, fajne felgi :D może jedynie taki pasek na przednią szybę BMW czy coś w tym stylu :)
OdpowiedzRównież dla mnie gitara. Od gapić pomysł od kogoś to nie sztuka. Fajnie jest mieć coś własnego wymysłu. :) Chociaż jeżeli znaczek ///M nic nie sugeruje w Twoim wozie to nie wiem czy to fajny pomysł. Wygląda super, ale.. ;) Dla mnie fura bomba. :)
OdpowiedzWielkie dzięki za pomysły i miłe słowa :) Znaczek dałem dlatego, że mam pełny m-pakiet (zderzaki przód, tył, progi, klamki z napisem motorsport, listy progowe w środku, podsufitkę i innych pare dupereli z m-pakietu) W sumie to jeszcze mnóstwo pracy muszę w nią włozyć aby wyglądała tak jak chce :P
OdpowiedzNie masz M-Power! Znaczek out!
OdpowiedzM-pakiet to nie ///M Power. Jeżeli wyjechała z fabryki jako zwykła wersja to ją pozostanie, dla przykładu jeżeli kobietę ubierzesz w męskie ubrania, nadal pozostanie kobietą.
OdpowiedzAha. To gitara, znaczek zostaw. :) Fajnie wygląda. :)
Odpowiedz///M sciagniesz i bedzie wygladalo
OdpowiedzZnaczek wywal bo po pierwsze to nie ///M power ,a po drugie szpeci cały przód
OdpowiedzWywal mpałera z grilla, oraz przyciemnienie szyb.
Odpowiedza jaki masz tam silnik ?:)
OdpowiedzJak widać nie tylko pieniądze się liczą a gust ,ponieważ auto łatwo jest zwieśniaczyć . Ty go masz , pozazdrościć . Czekam na więcej foto.
OdpowiedzPiękna Bunia
OdpowiedzJest ok tyle ze znaczek M, lusterka i ta chromowana ramka tablicy wypad
OdpowiedzPrzypalowy znaczek M bym zdjął, naklejki na szybie i zmienił felgi na jakies oryginalne.
OdpowiedzMoim skromnym zdaniem "M" nie wygląda dobrze na aucie które posiada po prostu Mpakiet, ale jak tam wolisz. Ja jednak chce wiedzieć co tam masz pod maską? :)
OdpowiedzŁadna jest , jednak wolał bym czarne felgi ,jaki masz silnik ?
OdpowiedzJeśli to nie jest prawdziwe M3 to znaczek z grilla do kosza i to jeszcze dziś.
OdpowiedzBetka bardzo ładna ale znaczki ///M szpecą jak nie ma swojego serca.Nie rób żadnych żółtych świateł teraz wygląda bardzo dobrze.Ewentualnie jeszcze te przyciemnione szyby można przywrócić do oryginału.
OdpowiedzPomysł na +. Jak już mówili: logo out, felgi fajnie pomalowane, ale ich wzór przeciętny, można by się pokusić o francuskie halogeny
OdpowiedzSerce 1.8 IS 160KM (remont silnika + chip) Jak narazie mi to wystarczy, wyszalałem się już starą E34 po swpaie na 2.5 M50B25. E36 zostawiam sobie na pare lat więc albo swap lub wstawimy turbo :)
Odpowiedzjak dla mnie BMW to jest 6 garów , ale to juz kwestia gustu
OdpowiedzFelgi zmienie ale to za jakiś czas, najlepiej bbs 18' z dużym rantem i naciągiem :) Jak na razie kompletuję car audio, ponad 1.5tyś pójdzie z basem :D POmysł z zółtymi halogenami zrealizuję ;) wsadzę jeszcze krzyże i pasowało by kupić nowe szkła do lamp bo stare są straszne :/
OdpowiedzWiadomo, że 6 garów to podstawa a 8 to zabawa ale to tylko łatwo powiedzieć. JA w wieku 19 lat nie wiem czy był bym wstanie utrzymac 2.5 lub 3.0 litrowy silnik jak z 1.8 ledwo idzie wyrobić :)
Odpowiedz