Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Opel Vectra B - proszę czytać opis.

Cześć, planuję kupić Opla Vectrę B (w tej budzie co na zdjęciu) z silnikiem 2.0 DTI 16V. Proszę Was, użytkownicy tego portalu o swoje opinie dotyczące tego samochodu jak i silnika. Chodzi mi o to, czy ten silnik faktycznie jest tak oszczędny jak słyszałem, no i jakie są ceny części do tego samochodu. Najbardziej proszę o komentarze właścicieli owych Opli z silnikiem 2.0 DTI, inne również chętnie przeczytam.
by nowysacz
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar horigoshi
1 3

nie nadążysz walczyć z rdzą :) sam dla siebie szukałem takiej , obejrzałem od groma aut wykonałem w uj telefonów i nie widziałem nie zardzewiałej vectry . w moim otoczeniu kilku kumpli ma przed i po lifcie nie ma to wiekszego znaczenia , progi nadkola , nawet dach , jedna miała już dziury w bagażniku. z tym autem jest ta sama bajka co z meśkami ładne dobre auta tylko szybko się ulotni karoseria :D a co do 2.0 DTI nie miałem do czynienia od jednej osoby słyszałem ze oszczędny ale nie jedzie:) Podsumowując gra nie warta świeczki zwłaszcza że na rynku są lepsze auta Laguna 1 Peugeot 406

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 12:44

avatar mati12394
0 2

podczas wiatru, gdy wiatr wieje, słychać vektre, jak rdzewieje kolega ma po lifcie i też ruda zaczyna wyłązić

Odpowiedz
avatar nowysacz
1 1

Nie jedzie jak nie jedzie. Obecnie jeżdżę pożyczoną taką Vectrą z tym silnikiem, to na autostradzie 170 poszła. Ekonomiczna jest, bo pali 5-5,5 litra, tylko jestem ciekaw czy wszystkie się trzymają w tym pułapie, czy to może jakiś wydarzony silnik.

Odpowiedz
avatar horigoshi
0 0

dla kazdego dobre osiagi znacza co innego:) wiem ze te silniki dobre przyspieszenie maja zgórki:D

Odpowiedz
avatar smol
2 2

może jakieś forum vectry B, na pewno znajdą się fanatycy, i dział odnośnie silników, może spróbuj tak

Odpowiedz
avatar witas1979
4 4

Kolego miałem vectrę B po lifcie w kombi z tym silnikiem. Kulturą pracy on nie grzeszy, mistrzem sprintu to on nie jest, nadrabia elastycznością i faktycznie niskim zużyciem paliwa. Występują dwa rodzaje tego silnika 2.0 DTL 82 KM i 2.0 DTI 101 KM. Ten drugi lepszy. Osobiście w celu polepszenia osiągów "zawirusowałem" motor na 120 KM. Główną wadą są padające pompy wtryskowe, a to już trochę złotówek kosztuje. Sam tego doświadczyłem. Najlepszym wyborem będzie silnik 2.2 DTI oznaczenie Y22DTR. Występował jednak tylko w poliftach. Można też z powodzeniem "wirusować" Co do korozji. Najmłodsze egzemplarze VB pochodzą z 2002 roku. Także rdza będzie się pojawiać. Jest takie powiedzenie "jak dbasz, tak masz", jeśli będziesz na bieżąco walczył to w miarę ogarniesz. Radzę, przy kupnie, VB przyjrzeć się tylnemu zawieszeniu. naprawa też nie jest tania, jeśli robimy to na dobrych częściach. Polecam lekturę na vectraklub polska. Jestem tam już od paru lat i wszystko czego nie wiem to tam się dowiem.

Odpowiedz
avatar slawek987
2 2

Wadliwe pompy wtryskowe, miałem taką 2.0 DTI. Najpierw pompa piardła po 120kkm, potem 210kkm, a potem to już auto poszło do "żyda". Drugi raz bym nie kupił. Ten samochód w ogóle nie jedzie, bardzo mułowaty przy niskich obrotach. Ogólnie odradzam.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

Ja bym się nie martwił spalaniem tylko awaryjnością, mój brat taką miał tylko że z innym silnikiem, były duże problemy ze skrzynią, elektryka co się naprawiło to siadała no i oczywiście rdza

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2013 o 8:32

avatar GRUBY
0 2

też se kolega auto wynalazł ...

Odpowiedz
avatar PanFrync
0 2

Witam. O silniku Ci nie napiszę, gdyż miałem taką Vectrę z silnikiem 1.8 benz. Natomiast co do samochodu. Tak jak już wszyscy zdążyli nadmienić-RDZA. Ja walczyłem, starałem się a nie nadążałem. Jesienią robione zaprawki (z podkładem antykorozyjnym), a na wiosnę purchle na nadkolach. Do tego ranty drzwi, tylna klapa bagażnika, trochę mi też wchodziło rudej na progi. Co do części. Tutaj OPEL moim zdaniem góruje nad innymi markami ilością części oryginalnych oraz zamienników dostępnych na rynku. Od zwykłych zatrzasków po siłowniki, zawiasy, części mechaniczne oraz elektrykę. Ceny zazwyczaj nie są wygórowane i zbytnio po kieszenie nie ciągną. Łatwy w naprawie i większość rzeczy można zrobić w "domowych warunkach". Samochód BARDZO wygodny, jak na auto z tego segmentu i wierz mi, że lepiej się tym jeździ niż laguną. Do OPLA trzeba się przyzwyczaić. Ja osobiście markę bardzo lubię. Miałem 3 OPLE i z każdym zero problemów (nie licząc tej nieszczęsnej rdzy). Po za tym myślę że "+" Vectry drugiej generacji jest jej stylistyka- Ten samochód jest po prostu ładny.

Odpowiedz
avatar vvolverine
0 2

rdza rdza rdza...glupoty piszecie ciekawe ktore minimum 13sto letnie auto nie bedzie mialo ani grama rdzy? jak ktos dopuscil do takiego stanu ze mu przezarlo blache to zaprawki nie pomoga! mam vectre z 99 x20xev i w sumie pojawily sie 2 male ogniska tez przez zaniedbanie poprawilem przed wakacjami powinno byc ok. Co do pytania kolegi silnik nie do zajechania w opinii mojego mechanika, gorzej z pompami wtryskowymi tak jak juz tu napisano ale to bolaczka wszystkich diesli opla bo brykaja na takich samych pompach naprawa/regeneracja w okolicach 1000 pln. no i oczywiscie zwroc sobie uwage na turbo, ewentualnie klime (rozszczelniajace sie sprezarki a klimy sprearka + chlodnica okolo 700 pln, w vectrach lubia rowniez padac sterowniki abs (ale nie mam pewnosci jak to wyglada w dieslach)do zregenerowania w domu (w internecie cenia sobie to na 200 pln) P.S. nie sluchaj vectraman ze gaz jest bee silniki opla dobrze znosza gaz moze zatem jakies 1.8 lub 1.6 z lpg koni tyle samo lub wiecej a napewno taniej...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2013 o 12:38

avatar nowysacz
0 0

Dziękuję za komentarze wszystkim, wiele mi one rozjaśniły.

Odpowiedz
avatar Mikus
1 1

Posiadałem Vectrę B z silnikiem 1,9 16V DTI i najgorszym problemem nie była korozja lecz awaria turbosprężarki

Odpowiedz
avatar czary13277
1 1

Witam. To że wychodzi rdza to nie problem ponieważ co 2 lata do lakiernika zrobić wyprawki i latać. Ja mam z silnikiem 1,8+lpg autko chodzi bez zarzutów nic sie nie dzieje silnik ma ładne przyśpieszenie ale zabawa zaczyna sie od 3tys/obr. Polecam!!

Odpowiedz
avatar disel146
0 0

Powiedziec chce kupic opla to jak powiedziec chcialbym kupic wille z basenem ale wybiore sie do noclegowni

Odpowiedz
avatar mati_784
0 0

a ja napisze tylko tyle ze minusem jest rdza.. sam posiadam taka viki 2.0 DTI 101km 99r po lifcie. silnik naprawde ekonomiczny, jestem mlodym kierowca i przy naprawde spokojnej jezdzie pali 5l ale za to max to tylko 8l przy juz wysokich obrotach i krotkich trasach. silnik nieco jest mulowaty, ale daje sobie rade na wyzszych obrotach ;) jest bardzo wygodny, jezdzilem juz nie jednym dieslem o podobnej mocy i viki nie jest wcale gorsza, ale tez polecał bym 2.2 DTI bo jest mocniejszy w tak samo ekonomiczny wiem bo posiadam rowniez vectre c z tym motorem.

Odpowiedz
Udostępnij