siłownik to amortyzator a amortyzator ma amortyzować, poza tym wibracje w maluchu rozchodzą się po całym samochodzie i bez pomocy, a teraz na poważnie, siłownik ten ma za zadanie tłumić drgania silnika, szczególnie duże przy zapalaniu i gaszeniu silnika 126
żeby silnik nie latał na boki w driftowozach też można spotkać bo podczas gwałtownego dodawania gazu sinik próbuje obrócić się wokół własnej osi osi wału korbowego jakby nie był przykręcony do łąp to by się obracał jak śmigło w samolocie
vanhool dobrze mowi z tymze to ani silownik ani amortyzator tylko sprezyna gazowa - przenosi drgania jednoczesnie je trohe amortyzujac,bo zaden wspornik podtrzymujacy silnik nie moze byc calkiem sztywny bo by go urywalo
Wydaje mi się że po to, aby wibracje z silnika rozchodziły się po całym samochodzie, a nie tylko po komorze silnika.
Odpowiedzsiłownik to amortyzator a amortyzator ma amortyzować, poza tym wibracje w maluchu rozchodzą się po całym samochodzie i bez pomocy, a teraz na poważnie, siłownik ten ma za zadanie tłumić drgania silnika, szczególnie duże przy zapalaniu i gaszeniu silnika 126
Odpowiedzżeby silnik nie latał na boki w driftowozach też można spotkać bo podczas gwałtownego dodawania gazu sinik próbuje obrócić się wokół własnej osi osi wału korbowego jakby nie był przykręcony do łąp to by się obracał jak śmigło w samolocie
OdpowiedzKażdy silnik, w każdym samochodzie jest przykręcony do swoich łap, bo gdyby nie był. To by się nie obracał tylko zwyczajnie wypadł...
Odpowiedzvanhool dobrze mowi z tymze to ani silownik ani amortyzator tylko sprezyna gazowa - przenosi drgania jednoczesnie je trohe amortyzujac,bo zaden wspornik podtrzymujacy silnik nie moze byc calkiem sztywny bo by go urywalo
Odpowiedz