z tym autem było tyle zawiłości że nawet główny dostawca silników czyli GM nie wiedział, że nim jest, wnętrze jest zapiracone od audi a konstrukcja to rama pokryta skorupą z włókna szklanego, bardziej to replika niż poważny samochód
Samochód powstał jednak nie wszedł do produkcji seryjnej. Firma która go "zaprojektowała" tworzy repliki samochodów. Ogólnie nie radzę skupiać się na tym samochodzie. Znacznie bardziej ciekawymi projektami są nowa warszawa i nowa syrena sport.
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/31011/1280-syrena-sport-4.jpeghttp://j.wpimg.pl/640-/MFT/moto/1/jpeg_31563_newwarsaw__3.jpeg.jpg
Nie sądzę żeby udało się produkawać te samochody jednak pomarzyć zawsze można. Dzięki tym projektow widać że polscy projektanci mają ciekawe wizje.
Jak słyszałem że nową Warszawę chcą sprzedawac za 200 tys zł i silnikami v8. To juz wiedziałem że po projekcie. Zamiast tak to wyliczyć żeby był tam jakiś rozsądny mocny TDI i cena do 80-90 tys to nie jeden Polak chciałby to kupić. Ale nie jak zwykle wszystko na odwrót :(
80-90 tys ? TDI ? Smieszne ;) to ma byc klasa premium dla kolekcjonerow, nie beda masowo ich produkowac jak fiaty czy vw zeby po tej cenie sprzedawac, nie maja wielkiej fabryki...
Hahaha, proszę Cię, Astry z Gliwic też są z Polski i wolałbym się chwalić nimi niż "repliką prototypu" jaką jest arrinera.
Odpowiedzz tym autem było tyle zawiłości że nawet główny dostawca silników czyli GM nie wiedział, że nim jest, wnętrze jest zapiracone od audi a konstrukcja to rama pokryta skorupą z włókna szklanego, bardziej to replika niż poważny samochód
OdpowiedzRacja - replika samochodu, który nigdy nie powstał...
OdpowiedzSamochód powstał jednak nie wszedł do produkcji seryjnej. Firma która go "zaprojektowała" tworzy repliki samochodów. Ogólnie nie radzę skupiać się na tym samochodzie. Znacznie bardziej ciekawymi projektami są nowa warszawa i nowa syrena sport. http://i.wp.pl/a/f/jpeg/31011/1280-syrena-sport-4.jpeg http://j.wpimg.pl/640-/MFT/moto/1/jpeg_31563_newwarsaw__3.jpeg.jpg Nie sądzę żeby udało się produkawać te samochody jednak pomarzyć zawsze można. Dzięki tym projektow widać że polscy projektanci mają ciekawe wizje.
OdpowiedzJak słyszałem że nową Warszawę chcą sprzedawac za 200 tys zł i silnikami v8. To juz wiedziałem że po projekcie. Zamiast tak to wyliczyć żeby był tam jakiś rozsądny mocny TDI i cena do 80-90 tys to nie jeden Polak chciałby to kupić. Ale nie jak zwykle wszystko na odwrót :(
Odpowiedz80-90 tys ? TDI ? Smieszne ;) to ma byc klasa premium dla kolekcjonerow, nie beda masowo ich produkowac jak fiaty czy vw zeby po tej cenie sprzedawac, nie maja wielkiej fabryki...
OdpowiedzZ tego co widać (tendencja - sarmatów) to Polak wiele się przechwala a jeśli już to poskłada to dosłownie z tego co dookoła znajdzie
Odpowiedz