Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Opel Senator

Witam. Czy ktoś z was mógłby mi napisać coś o tym opelku? Chodzi mi dokładnie o wóz z motorem 3.0l 24V. Jak wygląda sprawa z częściami, awaryjność no i komfort podróży. Mam okazję nabyć taki model w wersji "DIGITAL" za fajne pieniądze i poszukuję sprawdzonych opinii od osób które z takim autem miały styczność. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pzdr.
by PanFrync
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar PanFrync
0 0

Jako że nie mogę edytować podpisu napiszę w komentarzu. Samochód wyposażony jest w skrzynię automatyczną, na której nigdy nie jeździłem i tu rodzi się kolejne moje pytanie: Warto kupić automat?

Odpowiedz
avatar skota741
1 1

To zależy. Jeśli jeździsz po mieście to tak, bo jest bardzo wygodny, ale musisz pamiętać o tym, że trzeba trochę częściej wymieniać olej w takiej skrzyni. Jeśli będziesz to robił regularnie to wytrzyma Ci dłużej niż manual. Tylko pamiętaj, że automat więcej pali. Tylko trochę więcej, ale zawsze coś.

Odpowiedz
avatar cewka19
1 1

bardzo fajne autko posiadałem taki egzemplarz lecz był mocno zgnity i na koniec padła mi skrzynia i poszedł na złom pięknie trzyma się drogi i bardzo dobrze sprawuje się na zakrętach na trasie palił mi 14 l gazu a co do części to jest różnie i cenowo i z ich dostępnością

Odpowiedz
avatar zmitradj
1 1

senator w durzej mierze bazuje na mniejszej siostrze - OMEGA A tak A !. 3.0 jest bardzo starej konstrukcji - czesci do silnika na dzien dzisiejszy sa ciezko osiagalne. Bardzo dobrze znosza LPG. Bardzo proste w naprawach z uwafgi na stara konstrukcje. Komfort podrozy jest na bardzo wysokim poziomie. Nalezy unikac wersji z hydraulicznym zawieszeniem - niska osiagalnosc czesci zamiennych. - To tak w skrocie - powodzonka

Odpowiedz
avatar jackass
0 0

silnik bardzo dobry , mocny i wytrzymały z tym ze o czesci juz ciezko dostac i niektóre maja kosmcznas cene jak na ponad 20letnie auto... ale autko fajne skrzynia jak była dbana tez sporo wytrzyma.

Odpowiedz
avatar narowerzesamochodem
0 0

Blacha - jak każdy stary opel bez ocynku gnije jak się zaniedba. Jak nie ma ubytków lakieru, podwozie zapsikane masą bitumiczną a na lakierze wosk, nawet za 5zł to nie zgnije sama z siebie więc to trzeba dokładnie obejrzeć. Nowe blachy niedostępne, na złomowiskach malutko. Zawieszenie - części eksploatacyjne są z omeg i innych, konstrukcyjne to tylko złomowiska, parę ważnych rzeczy pasowało między modelami. Hamulce - tarcze, klocki, przewody itp. dostępne, zaciski można przerzucać z omegi także spoko. Wyposażenie, środek, gadżety i uprzyjemniacze - różnie, z tego co pamiętam parę charakterystycznych i psujących się rzeczy jest już nie do kupienia - plastiki jakby były popękane, deska itp. Instrumenty do kupienia, tapicerowanie z omegi. Napęd - słabo, bardzo ciężko dostać coś do skrzyni, wału itp. Silnik - tak samo słabo, trochę drobnych części będzie pasować z c30ne, trochę z x30 ale ten silnik c30sej to już jest masakra. Naprawy są bardzo łatwe, trzeba mieć tylko części... A jazda to sama przyjemność jak już ktoś napisał. Zachowuje się jak limuzyna, wyposażony jak limuzyna. Szkoda po prostu że producenci zapominają o takich autach.

Odpowiedz
avatar PanFrync
0 0

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie. Sprzedałem swoją buńkę na rzecz dwóch kółek i teraz mam dylemat co kupić. Tego senatora ma sąsiad mojego dziadka (też leciwy Pan). Byłem oglądałem i niestety wyszło, że z zewnątrz jest ładny i naprawdę bardzo zadbany, natomiast podłogi nie ma. Za cenę jaką on chce nie pyli mi się przy nim grzebać i spawać podłogi, chociaż nie powiem duże i wygodne autko.

Odpowiedz
Udostępnij