Yakuzabrze 7 sierpnia 2013 o 21:23 0 0 Żaden problem, zapewne auto to klasyk i składała go osoba z miłością do tego auta. Czyli już kiedyś takiego miała albo dużo o nim wie. Za kilka godzin nerwów przy regulacji silnik odwdzięczy się pięknym dźwiękiem. Przynajmniej tak robią V8 :) Odpowiedz
Sarge 8 sierpnia 2013 o 8:03 1 1 Wiadomo, że jest po co to robić, ale nie jest też to łatwe... Silnik pochodzi z Thunderbirda, o tego: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/08/Cars-and-Coffee-7-copy.jpg Odpowiedz
barto96 8 sierpnia 2013 o 12:00 3 3 eee tam, 2 śrubki na gaźnik, nic wielkiego :D to tylko pół roku roboty :) Odpowiedz
Tomson2244 8 sierpnia 2013 o 16:33 0 0 No to jak nabrałeś wprawy to wyreguluj V12 z jednym gaźnikiem na cylinder :D Odpowiedz
Żaden problem, zapewne auto to klasyk i składała go osoba z miłością do tego auta. Czyli już kiedyś takiego miała albo dużo o nim wie. Za kilka godzin nerwów przy regulacji silnik odwdzięczy się pięknym dźwiękiem. Przynajmniej tak robią V8 :)
OdpowiedzWiadomo, że jest po co to robić, ale nie jest też to łatwe... Silnik pochodzi z Thunderbirda, o tego: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/08/Cars-and-Coffee-7-copy.jpg
Odpowiedzeee tam, 2 śrubki na gaźnik, nic wielkiego :D to tylko pół roku roboty :)
Odpowiedztylko weź je zsynchronizuj :D
OdpowiedzNo to jak nabrałeś wprawy to wyreguluj V12 z jednym gaźnikiem na cylinder :D
Odpowiedzkilka sztuk wakuometrów i w drogę :)
Odpowiedz