eres z jeszcze powiesz że gleba jest niepotrzebna,naciąg i negatyw niszczą gumy a duże silniki są do kitu bo palą dużo? tutaj nikogo nie interesują takie żeczy, jeśli ciebie, nie powinno cie być na MK
to nie Plak tylko specjalny płyn do nabłyszczania takich powierzchni ;) pracuję na myjni więc wiem co robię. czyściłem silnik 5 dni temu i do tej pory tak wygląda mimo iż zrobiłem już okolo 400 km
sprawdzę w pracy jak nazywają się te środki :) najpierw wyczyściłem specjalnym kwasem do czyszczenia silników, a potem nabłyszczyłem. jutro albo wieczorem podam nazwy środków :)
dokładnie ! pracuję na warsztato-myjni (warsztat i myjnia w jednym zakładzie) i często mam doczynienia z handlarzami, którzy przyprowadzają jakieś padliny, żeby je tylko ogarnąć wizualnie i opchnąć za duże pieniądze. ja taki nie jestem i robię to dla siebie. kocham moje auto i staram się, żeby nie tylko z zewnątrz było piękne :)
Ktoś spaprał Ci to LPG. Ja zakładałem w moim M50 sam, bez żadnego doświadczenia i wygląda lepiej. Ale i tak zazdroszcze pożądku, bo mi mechanik tak zrobił swap, ze burdel pod maską jest po prostu nie do ogarnięcia...
to LPG to jest tylko na chwile :) niedługo zakładam sekwencję. póki co ważne, że jeździ i jak na 2.0 w gazie to ładnie idzie :)
a dziękuję. staram się całe auto utrzymywać w porządku a nie tylko z zewnątrz :)
Jak za dobra swap nie zapłacisz to jeździć nie będzie. Polecam AiE w Łoniowie. Mi wywalili seryjne m20b20 na m52b28 i jeździ bez zarzutów. Chłopaki naprawdę dobre swapy ogarniają tylko trzeba adekwatnie zapłacić. Co do m20 jeśli bym miał zostawiać to tylko po zmianie na m20b25 z późniejszym strokerem tylko to już duużą kolekcjonerką zalatuje a mi auto potrzebne jest do jazdy na co dzień. M20 zostawiłem na (później) może zbuduję hybrydę ale zobaczymy jak będzie. Co do materiałów : POWODZENIA W MODACH !!
mój dziadek ;) ma fiata cinquecento z '94 a zawsze, zawsze kiedy go widzę to wygląda jakby rano wyjechał z fabryki :)
OdpowiedzI co z tego, że kolo zużył ze cztery butelki Plaku jak i tak gdy przejedzie kilka kilometrów to cały silnik będzie czarny od kurzu?
OdpowiedzMylisz się kolego, to nie plak, tylko specjalny płyn i woda zrobiły tą robotę że tak ładnie wygląda i kurz nie siada tak szybko jak tobie sie wydaje.
Odpowiedzeres z jeszcze powiesz że gleba jest niepotrzebna,naciąg i negatyw niszczą gumy a duże silniki są do kitu bo palą dużo? tutaj nikogo nie interesują takie żeczy, jeśli ciebie, nie powinno cie być na MK
Odpowiedzto nie Plak tylko specjalny płyn do nabłyszczania takich powierzchni ;) pracuję na myjni więc wiem co robię. czyściłem silnik 5 dni temu i do tej pory tak wygląda mimo iż zrobiłem już okolo 400 km
OdpowiedzNorbi1995 nie ekscytuj się bo Ci żyłka pęknie. sheepster zwracam honor - gud dżob
OdpowiedzŁadnie wygląda to m20 :) Ja na Twoim miejscu pochował bym jeszcze ile się da i gdzie się da wężyki i kable.
OdpowiedzRównież staram sie aby pod maska było czysto :) ale tutaj to wygląda jak nowy, czym i jak doczyściłeś tak silnik ?
OdpowiedzDokładnie mógłbyś opisać czym to czyścisz i jak często
Odpowiedzsprawdzę w pracy jak nazywają się te środki :) najpierw wyczyściłem specjalnym kwasem do czyszczenia silników, a potem nabłyszczyłem. jutro albo wieczorem podam nazwy środków :)
Odpowiedztaki jest plan, jak moja mała wróci od kosmetyczki:P chętnie sie dowiem co to za specjalny płyn:)
Odpowiedzsprawdzę w pracy co to za płyny i napiszę ci dokładne nazwy jutro :)
OdpowiedzJa ostatnio myłem silnik "K2 AKRA" i wszystko ładnie schodziło:D Nawet nagar w ssącym ładnie schodzi:D
Odpowiedzsilniczek przygotowany jak na zlot, coś pięknego i do tego to BMW :)
Odpowiedzno własnie to jest taka mała zapowiedź przygotowań na zlot :) ale przede mną jeszcze duuużo pracy :)
OdpowiedzOsobiście z umytym silnikiem mam złe skojarzenia... zwykle handlarze myją silniki, żeby ukryć wycieki oleju.
OdpowiedzCo innego gdy robi to fan motoryzacji, a co innego perfidny handlarzyk
Odpowiedzdokładnie ! pracuję na warsztato-myjni (warsztat i myjnia w jednym zakładzie) i często mam doczynienia z handlarzami, którzy przyprowadzają jakieś padliny, żeby je tylko ogarnąć wizualnie i opchnąć za duże pieniądze. ja taki nie jestem i robię to dla siebie. kocham moje auto i staram się, żeby nie tylko z zewnątrz było piękne :)
OdpowiedzKtoś spaprał Ci to LPG. Ja zakładałem w moim M50 sam, bez żadnego doświadczenia i wygląda lepiej. Ale i tak zazdroszcze pożądku, bo mi mechanik tak zrobił swap, ze burdel pod maską jest po prostu nie do ogarnięcia...
Odpowiedzto LPG to jest tylko na chwile :) niedługo zakładam sekwencję. póki co ważne, że jeździ i jak na 2.0 w gazie to ładnie idzie :) a dziękuję. staram się całe auto utrzymywać w porządku a nie tylko z zewnątrz :)
OdpowiedzJak za dobra swap nie zapłacisz to jeździć nie będzie. Polecam AiE w Łoniowie. Mi wywalili seryjne m20b20 na m52b28 i jeździ bez zarzutów. Chłopaki naprawdę dobre swapy ogarniają tylko trzeba adekwatnie zapłacić. Co do m20 jeśli bym miał zostawiać to tylko po zmianie na m20b25 z późniejszym strokerem tylko to już duużą kolekcjonerką zalatuje a mi auto potrzebne jest do jazdy na co dzień. M20 zostawiłem na (później) może zbuduję hybrydę ale zobaczymy jak będzie. Co do materiałów : POWODZENIA W MODACH !!
OdpowiedzNie no widać że właściciel kocha swoje e30 jak nikt inny :)
Odpowiedz