Wywalić Wankla, wsadzić jakąś rzędówkę i ma się niesamowity dupowóz na co dzień o niesamowitych właściwościach jezdnych. Takie moje zdanie. Maniak podpisujący się nickiem Przema wsadził Hondowskiego K20 i jest ponadprzeciętnie zadowolony. Kupić "Er-ixa" po panewce to nie aż tak duży wydatek.
K20Z4, 1JZ-GTE, 2JZ-GTE, RB25TT
z tymi swapami się spotkałem, więc wydaje mi się że da radę :)
co do przema72 to on ma w swojej K20Z4 i ogarnął wszystko, z tego co gdzieś czytałem to robi takie swapy dla każdego i woła za to chyba 17k zł w cenie jest silnik, elektryka i czas jaki poświęca na to :)
Tak, brzmienie ma super, tylko gdy uruchomisz i zgasisz za wcześnie silnik (w niektórych przypadkach 15-20minut) zalewasz silnik i stoisz. Autko piękne, ale swap jak najbardziej wskazany.
moze nie bede tutaj tłumaczył się spalaniem ale ten silnik nie chodzi na tyle koni co ma ;/
subaru gt (218koni) robi to auto jak chce więc nie wiem czy coś nie tak czy taki egzemplarz ... :(
13b średnio wytrzymuje około 120k km więc jeśli ktoś naprawdę dbał to zdarza się że do 180k wytrzymywał :)
silnik wankla jest czuły, trzeba lać tylko dexelię, do tego przeciągać obroty do 6k+ rpm(inaczej po 40k km nadaje się do remontu, ponieważ nie ma dobrego smarowania, do tego jeśli się nie nagrzeje to nie przekraczać 4k rpm)
jeśli chodzi o spalanie to fakt pali 15l/100km lecz w mieście, na trasie idzie zejść do 10l ;)
Wywalić Wankla, wsadzić jakąś rzędówkę i ma się niesamowity dupowóz na co dzień o niesamowitych właściwościach jezdnych. Takie moje zdanie. Maniak podpisujący się nickiem Przema wsadził Hondowskiego K20 i jest ponadprzeciętnie zadowolony. Kupić "Er-ixa" po panewce to nie aż tak duży wydatek.
OdpowiedzJaki silniczek proponujecie ?
OdpowiedzK20Z4, 1JZ-GTE, 2JZ-GTE, RB25TT z tymi swapami się spotkałem, więc wydaje mi się że da radę :) co do przema72 to on ma w swojej K20Z4 i ogarnął wszystko, z tego co gdzieś czytałem to robi takie swapy dla każdego i woła za to chyba 17k zł w cenie jest silnik, elektryka i czas jaki poświęca na to :)
OdpowiedzMoje tak samo. Przy jego spalaniu to nadaje się tylko do opisanych wyżej ze czy :) (Chyba ze ktoś trafił w Lotto)
OdpowiedzCudeńko ale bez Wankla traci swój urok
Odpowiedzmi sie wydaje ze rx8 kupuje sie dla silnika wankla przynajmniej ja bym tak zrobił bo ma pieknie brzmienie chodz ja bym wolał rx7 :)
OdpowiedzTak, brzmienie ma super, tylko gdy uruchomisz i zgasisz za wcześnie silnik (w niektórych przypadkach 15-20minut) zalewasz silnik i stoisz. Autko piękne, ale swap jak najbardziej wskazany.
Odpowiedzmoze nie bede tutaj tłumaczył się spalaniem ale ten silnik nie chodzi na tyle koni co ma ;/ subaru gt (218koni) robi to auto jak chce więc nie wiem czy coś nie tak czy taki egzemplarz ... :(
OdpowiedzTylko szukaj takiego który jest po remoncie silnika ( ponad 80 000 ) inaczej władujesz w niego okolo 14 tysi na naprawe :)
Odpowiedz13b średnio wytrzymuje około 120k km więc jeśli ktoś naprawdę dbał to zdarza się że do 180k wytrzymywał :) silnik wankla jest czuły, trzeba lać tylko dexelię, do tego przeciągać obroty do 6k+ rpm(inaczej po 40k km nadaje się do remontu, ponieważ nie ma dobrego smarowania, do tego jeśli się nie nagrzeje to nie przekraczać 4k rpm) jeśli chodzi o spalanie to fakt pali 15l/100km lecz w mieście, na trasie idzie zejść do 10l ;)
Odpowiedz@Patryk, nie zapominajmy o olejożerności tych silników ;/ To też jest dosyć sporawy kłopot.
OdpowiedzKumpel ma czarną RX-8. Jest z Niej bardzo zadowolony :>
OdpowiedzMałe marzenie do jazdy na weekendy i na zloty - ok Ja mam ten samochód jako Daily Car :D
Odpowiedzja jako Daily Car mam inną mazde :D wierny marce :D
Odpowiedz