Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Poradnik: Jak Pomalować felgi

by motormaniak
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar GAL
2 4

Opisy po Angielsku a polska gazeta? :p Ps. Szkoda czasu, za rok felga od nowa do malowania, podkład na felgi tylko PROSZKOWY inaczej to moment zardzewieje, a kolejna sprawa to jeżeli już podkład akrylowy to trzeba go dotrzeć, zmatowić przed kolejną warstwą, sposób "mokre na mokre" w przypadku stalówek jest bez sensu... Ta powłoka będzie dobra ale dla Mirka na handel :D POZDRO

Odpowiedz
avatar motormaniak
4 4

Film po angielsku trafi do większej ilości osób. Malowałem to w kwietniu i dopiero teraz wrzucam. Narazie felga wygląda perfekt, zobaczymy jak będzie po zimię. no i dlaczego "szkoda czasu" Po pierwsze taniej, a po drugie(i tytaj zapewne wiele osób by się ze mną zgodziło) jeśli nie chodzi bezpieczeństwo(hamulce itp) to warto zrobić coś samemu, zawsze można się troche wprawić, no i jak ktoś to lubi, to praca przy takich rzeczach sprawi mu frajde. Może po zimie wsadze filmik, który będzie recenzją "domowych metod" Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar boston
1 3

Nawet hamulce wolę zrobić sobie przy domu niż oddać do warsztatu. Jak zrobie sobie sam to wiem co zrobiłem, a jak oddasz komuś to nie wiesz co on tam sztukował.

Odpowiedz
avatar asadolewski
-4 6

powiem krótko jak ja bym miał malować stalowe felgi to bym chyba musiał być głupi. :) Na zimę kupowałem stalowe felgii 15" o rozmiarze 5x100 płaciłem 75 zł za sztukę nową w sklepie.:) więc szkoda zachodu moim zdaniem. Rozumiem malować alusie to inna sprawa. No ale nie każdy ma dostęp do proszkowego malowania :) I pieca:}

Odpowiedz
avatar motormaniak
3 5

Mam 17 lat, więc nigdy za dużo praktyki. A uczyć się na alusach to nie bardzo

Odpowiedz
avatar Bobek
0 0

nie robily ci sie zacieki?

Odpowiedz
avatar motormaniak
0 2

Dużo cienkich warstw i nie będą się robić

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
1 5

to jest film jak NIE powinno się malować. Żebyś chociaż dotarł ten podkład... A potem ludzie oglądając takie poradniki łapią się za elementy typu drzwi/progi, bo "to prawie tak samo" i dziwić się, że samochody są jakie są...

Odpowiedz
avatar motormaniak
-2 4

Po co zmatowić coś co już jest matową baza pod lakier

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
3 5

Nie jest matowy! Można powiedzieć, że to pół-mat. Wierzchnia warstwa podkładu nie trzyma lakieru - dopiero jak ją zetrzesz to masz prawdziwie matowe podłoże gotowe do nakładania lakieru (oczywiście między nimi jeszcze odtłuszczanie, a tego też nie zrobiłeś). Poza tym zobacz jak gówniano Ci to wyszło... efekt już na filmie jest słaby, a na żywo pewnie gorszy... Ludzie, którzy NIE MAJĄ POJĘCIA o malowaniu nie powinny robić PORADNIKÓW!!!

Odpowiedz
avatar motormaniak
0 0

Podkład odtłuściłem, ale robiłem to ze świadomością, ze i tak nikt się do niego nie dotykał, więc dlatego nie ma tego filmie. mogłem dodać...

Odpowiedz
avatar Metalkris
1 1

Zawsze warto coś samemu zrobić :) przynajmniej wiesz ze porządnie to zrobione :) i nie będziesz miał potem pretensji do kogoś jak coś źle zrobisz :) na wiosnę też malowałem moje stalówki a oto efekt http://imageshack.us/photo/my-images/835/zdjcie0326zk.jpg/ i polecam malować samemu bo warto nauczyć się czegoś :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2013 o 14:17

avatar SwistaczekPL
-1 1

Fajnie ci wyszły... Ciekawie wyglądają na Peugeocie ;)

Odpowiedz
avatar motormaniak
-2 2

Świetne efekty Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar ciechoo
0 0

Efekt świetny:) gratuluję:) ale mam wrażenie, że optycznie pomniejsza koło:P wygląda jakbyś przykręcił koło od taczki:P

Odpowiedz
avatar Metalkris
0 0

Bo te koła są jak od taczki 13' a alu aktualnie mam 15'

Odpowiedz
avatar kumpel90
0 0

ale gazety z polski :)

Odpowiedz
avatar boston
4 4

Gra nie warta świeczki. Po jednej zimie skorodują, a koszt zakupu ładnych używek jest mnmiejszy niż koszt malowania.

Odpowiedz
avatar Oldtimerlover
1 1

Takie malowanie jeszcze jakos by wytrzymało gdyby nie to że felga była pomalowana tylko z zewnątrz.Styk rantu z oponą niebedzie dokładnie wyczyszczony i pomalowany wobec czego rdza zaraz wylezie na rancie.Gdyby opona była zdjęta cała felga wyczyszczona i pomalowana dało by to jakoś radę na dłużej lecz problem w tym że ten lakier jest za delikatny i przy zakładaniu opony może sie uszkodzić i ognisko rdzy gotowe.Pozatym w trakcie jazdy drobne uszkodzenia lakieru od żwiru kamieni i znów piekna rdza.Żeby się to jakoś trzymało felga cała po czyszczeniu pomalowana najpierw brunoxem lub czymś podobnym podem dobry podkład najlepiej anty korozyjny każda warstwa do wyschnięcia i szlifowania a na końcu jakiś dobry lakier bezbarwny i powinno sie długo trzymac ale to zalezy od stylu jazdy ;)

Odpowiedz
avatar enter22
0 0

Dokładnie. Powinno się malować całą felgę a nie tylko widoczną część. To tak jakbyś nałożył szpachle na zgnite drzwi i pomalował i mówi że samochód nie rdzewiej. Oczywiście zgodzę się że fajnie to wszystko wyszło autorowi i za to daje "jest moc" ale ja robiąc swoje felgi oddałem je do piaskowania, później kupiłem podkład, farbę do felg i jeszcze coś co było przeznaczone do malowania felg ale nie pamiętam nazwy. Dwa lata i jak narazie zero śladów rdzy.

Odpowiedz
avatar ciechoo
0 0

Na stalowe fele, to sposób z filmiku jest wystarczający, bo to co proponujecie, po prostu mija się z sensem, gdy można w tej samej cenie kupić nowe:P jeśli ma się już inwestować w drogie lakiery i zdejmowanie opon, to tylko przy aluskach;P

Odpowiedz
avatar daffi
1 1

jak widać nawet Kubica zadowolnony :D

Odpowiedz
avatar Czary
-1 1

Wentyl pomalował. :/

Odpowiedz
avatar motormaniak
0 0

1:12. Kolega jest ślepy?

Odpowiedz
Udostępnij