nie wiem czy dobrze myślę, ale SAAB zanim zaczął produkować samochody to produkował samoloty i to takie zapożyczenie z wyposażenia kokpitu samolotowego. Wszystko co uruchamia maszynę lub unieruchamia ma być "pod ręką" a aparatura pomiarowa w zasięgu wzroku.
Dwa że to też taki znak rozpoznawczy marki :)
nie wiem czy dobrze myślę, ale SAAB zanim zaczął produkować samochody to produkował samoloty i to takie zapożyczenie z wyposażenia kokpitu samolotowego. Wszystko co uruchamia maszynę lub unieruchamia ma być "pod ręką" a aparatura pomiarowa w zasięgu wzroku. Dwa że to też taki znak rozpoznawczy marki :)
OdpowiedzNiestety nie. Owszem to znak rozpoznawczy marki ale nie o to chodzi. Saab nie zawsze miał kluczyk w tym miejscu.
OdpowiedzMoze chodzilo o to ze tam jest jakis mechanizm ktory po wlozeniu i przekreceniu klucza odblokowywuje skrzynie i kierownice ?
OdpowiedzPrzeniósł ze względów bezpieczeństwa, aby podczas wypadku kluczyk nie uszkodził nam kolana.
OdpowiedzKluczyk w tym miejscu blokuje skrzynie biegów na wstecznym, często trzeba wymienić stacyjkę bo są bardzo rozbite.
Odpowiedzliczyłem, że będziesz podawał inne zagadki, niż te z automaniaka.
OdpowiedzPoprawnie odpowiedział wacek ale nie podał roku od kiedy to jest stosowane.
OdpowiedzBodajże od modelu 9000 lub 900
Odpowiedz