pierwsze co przychodzi mi do głowy to wałki z ostrą krzywką + wieksze wtryski + pogram, możesz tez filtr kn zamówić, ponoć pomaga w odławieniu silnika, jak masz stare katy, wymien na nowe auto tez odżyje.. ale m50b20 jest średnio opłacalny, poszukaj na różnych forach bmw sposobów na ten silnik, tematów jest mnóstwo.
Najlepiej zrób swapa na m52b25/b28 i bedziesz zadowolony.
pozdrawiam ^^
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 lipca 2013 o 20:52
pierwsze co przychodzi mi do głowy to wałki z ostrą krzywką + wieksze wtryski + pogram, możesz tez filtr kn zamówić, ponoć pomaga w odławieniu silnika, jak masz stare katy, wymien na nowe auto tez odżyje.. ale m50b20 jest średnio opłacalny, poszukaj na różnych forach bmw sposobów na ten silnik, tematów jest mnóstwo. Najlepiej zrób swapa na m52b25/b28 i bedziesz zadowolony. pozdrawiam ^^
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2013 o 20:52
Filtr już mam - podwójny stożek:) robi głównie chałas:P O wałkach słyszałem, ale gdzie można takie dostać?
OdpowiedzMusisz poszukać w jakichś dobrych sklepach/warsztatach tuningowych;]
Odpowiedztakie wałki wykonuje sie często na zmówienie, o to przykład http://grabowski.com.pl/?page_id=38 tylko że taka zabawa może kosztować.
OdpowiedzZmiana na m50b25 ;)
OdpowiedzDzięki, ale ten silnik też będzie miał niepełne stadko:P
Odpowiedz