moja druga Asterka, wkładamy silniczek do kasty. Tym razem więcej mocy, zamiast 1,7 TD isuzu, silniczek benzynowy 2,0 8v z kadetta GT ;)Będzie moc będzie więcej ;)
wiadomość od zbanowanego Benizo (:P) :
Wcześniej miałem dieselka 1,7 isuzu więc 2,0 8v na razie wystarczy, mam w razie czego plan jak zacznie brakować ;)
C20NE można łatwo przerobić na C20XE, bo blok jest ten sam, kapa, oporządzenie, miska olejowa i kilka bebechów silnika z z NE mamy XE.
A XE dla niewtajemniczonych to 2,0 16v z asterki GSI 150 koni i prawie 200 niutków w serii ;) a dalej może małe doładowanie ;)
wstaw tam X30XE z omegi lub b204l z saaba to bedzie moc!!!! pozdrawiam dawaj aktualne fotki ze zmagan przy swapie
Odpowiedzmoże i będzie moc, na pewno będzie problem z przeglądem, z racji zmiany rodzaju zasilania.
OdpowiedzByło LETa wstawić
Odpowiedzwiadomość od zbanowanego Benizo (:P) : Wcześniej miałem dieselka 1,7 isuzu więc 2,0 8v na razie wystarczy, mam w razie czego plan jak zacznie brakować ;) C20NE można łatwo przerobić na C20XE, bo blok jest ten sam, kapa, oporządzenie, miska olejowa i kilka bebechów silnika z z NE mamy XE. A XE dla niewtajemniczonych to 2,0 16v z asterki GSI 150 koni i prawie 200 niutków w serii ;) a dalej może małe doładowanie ;)
Odpowiedz