Świetne auto, jak na taką klasę to za nieduże pieniądze. Weź tylko pod uwagę to, że koszta utrzymania S8 są dosyć wysokie i nie chodzi mi tutaj tylko o samo paliwo. Tak jak w każdym aucie zdarzają się usterki, a te w S8 potrafią spustoszyć kieszeń.
Spoko, widocznie właściciel delikatnie jeździ. Jeśli się nie mylę to dokładnie ten sam silnik jest w S6 C5, a takową ma mój dobry znajomy. I 20l LPG to wynik rzadko osiągany, a nie ładuje jej non stop z gazem w podłodze.
FXX nie gadaj głupot jak się nie znasz on nie bd cały czas jej cisnął (tak myślę) takie auta mają dużą rezerwę mocy więc myślę że przy takiej spokojnej jeździe nawet 18 może 17 jest do osiągnięcia :) A ogólnie to autko świetne dość mało awaryjne nawet ale fakt jak zdarzają się usterki to najlepiej szukać części na wyspecjalizowanych szrotach albo u gości którzy rozbierają auta bo te z serwisu mają najczęściej trzycyfrowe ceny zaczynające się od 8 albo są czterocyfrowe
LETHO nie znasz mnie, więc nie możesz wiedzieć czy się znam czy nie, zatem takowe uwagi zostaw dla siebie. Duży zapas mocy nie zlikwiduje dużej pojemności i skutków z tego wynikających. 17-18l może i jest do osiągnięcia, ale przy spokojnej trasie, a jak często takowe pokonujesz? Wybacz, ale wiem ile mój znajomy leje do baku i przy cyklu miejskim o 20l możesz śmiało zapomnieć, a jeżeli jeździsz w miarę dynamicznie, a nie jak dziadzio to taka jest prawda.
20l ale pewnie w trasie w miescie to z 25l a można i więcej
zawieszenie drogie w naprawie i dosc szybko pada co 30tys trzeba robić jak po dziurawych drogach sie jezdzi ,a dobry zamiennik troche kosztuje.. Części silnika też tanie nie są, byle duperel kosztuje 2-3 razy tyle co do np takiej A3..
Ale ty pieprzysz, jak się ma głowę na karku i się nie zapieprza przez dziury jak dzikus, to nawet "amelinowe" zawieszenie z passata bez problemu wytrzymuje 300 tysięcy km.
Jak ja czytam takie komentarze to mnie czasem słabi...Moj znajomy. Byłem posiadaczem S-klasy W220 S500 Long 306 koni w sekwencji. Spalanie gazu w miescie przy jeździe nie troleniu w granicach 18-19l gazu! W trasie przy prędkości 160-180km 16l. Przed tym miałem W124coupe 3l gaz i spalanie 15l gazu w mieście
Aktualnie posiadam Passata B5 FL W8.
Tak wiec uwierzcie mi bądź nie ale złamanie strefy 20l gazu na sto to na prawdę trzeba cały czas auto deptać i to na bogato
ale wy pierydolicie wszyscy...
A8 310 polift pali w trasie 13 gazu a po mieście 18 a przy ciągłych kick-down'ach 21 oraz max 26litrów.
i nie pieprzcie, że nie, bo osobiście zakładałem i testowałem różne wariacje instalacji i BRC na podwójnym parowniku daje rade.
jeżeli stać cię na utrzymanie zawieszenia to czemu nie... PS. jak 4.2 to TYLKO I WYŁĄCZNIE wersję 310KM a nie 300.
OdpowiedzNa allegro jest 340km
Odpowiedzmoże się mylę ale s8 d2 miały 340 i 360KM:)
OdpowiedzMyślałeś może nad Mercedesem S-Classe? Moim zdaniem dużo lepszy wybór niż A8
OdpowiedzTylko że audi jest do kupienia w manual a przy Mercedesie chyba nie ma tylko jest automatyczna
Odpowiedzale to je S8 a nie A8
Odpowiedzjedyny jej problem to wielowahaczowe zawieszenie przy 2T masy własnej :P Tak to jak najbardziej polecam, wygody jazdy nie da się porównać :)
OdpowiedzŚwietne auto, jak na taką klasę to za nieduże pieniądze. Weź tylko pod uwagę to, że koszta utrzymania S8 są dosyć wysokie i nie chodzi mi tutaj tylko o samo paliwo. Tak jak w każdym aucie zdarzają się usterki, a te w S8 potrafią spustoszyć kieszeń.
OdpowiedzWiem ze paliwa to dużo spali ale jest instalacja gazowa wiec 20 litrów gazu spali jak na takie auto to nie dużo
Odpowiedz20l gazu? Będziesz ją przez część drogi pchał ? :)
OdpowiedzTakie są testy spalania a poza tym właściciel powiedział że około 20 litrów
OdpowiedzSpoko, widocznie właściciel delikatnie jeździ. Jeśli się nie mylę to dokładnie ten sam silnik jest w S6 C5, a takową ma mój dobry znajomy. I 20l LPG to wynik rzadko osiągany, a nie ładuje jej non stop z gazem w podłodze.
OdpowiedzFXX nie gadaj głupot jak się nie znasz on nie bd cały czas jej cisnął (tak myślę) takie auta mają dużą rezerwę mocy więc myślę że przy takiej spokojnej jeździe nawet 18 może 17 jest do osiągnięcia :) A ogólnie to autko świetne dość mało awaryjne nawet ale fakt jak zdarzają się usterki to najlepiej szukać części na wyspecjalizowanych szrotach albo u gości którzy rozbierają auta bo te z serwisu mają najczęściej trzycyfrowe ceny zaczynające się od 8 albo są czterocyfrowe
OdpowiedzLETHO nie znasz mnie, więc nie możesz wiedzieć czy się znam czy nie, zatem takowe uwagi zostaw dla siebie. Duży zapas mocy nie zlikwiduje dużej pojemności i skutków z tego wynikających. 17-18l może i jest do osiągnięcia, ale przy spokojnej trasie, a jak często takowe pokonujesz? Wybacz, ale wiem ile mój znajomy leje do baku i przy cyklu miejskim o 20l możesz śmiało zapomnieć, a jeżeli jeździsz w miarę dynamicznie, a nie jak dziadzio to taka jest prawda.
Odpowiedz20l ale pewnie w trasie w miescie to z 25l a można i więcej zawieszenie drogie w naprawie i dosc szybko pada co 30tys trzeba robić jak po dziurawych drogach sie jezdzi ,a dobry zamiennik troche kosztuje.. Części silnika też tanie nie są, byle duperel kosztuje 2-3 razy tyle co do np takiej A3..
OdpowiedzAle ty pieprzysz, jak się ma głowę na karku i się nie zapieprza przez dziury jak dzikus, to nawet "amelinowe" zawieszenie z passata bez problemu wytrzymuje 300 tysięcy km.
OdpowiedzJak ja czytam takie komentarze to mnie czasem słabi...Moj znajomy. Byłem posiadaczem S-klasy W220 S500 Long 306 koni w sekwencji. Spalanie gazu w miescie przy jeździe nie troleniu w granicach 18-19l gazu! W trasie przy prędkości 160-180km 16l. Przed tym miałem W124coupe 3l gaz i spalanie 15l gazu w mieście Aktualnie posiadam Passata B5 FL W8. Tak wiec uwierzcie mi bądź nie ale złamanie strefy 20l gazu na sto to na prawdę trzeba cały czas auto deptać i to na bogato
OdpowiedzJa osobiście gdy otrzymam prawko chce sobie sprawić A8 2.5 TDI :D Ale S8 również godna
OdpowiedzNajmniejszy był 3.3 ... może zrobisz swap ;)
OdpowiedzCo Ty nie powiesz ;) Były 2,5TDi w dwóch wariantach - 150KM i 180KM.
Odpowiedz@FXX: tak i jeszcze 2.8 V6 !
Odpowiedzale wy pierydolicie wszyscy... A8 310 polift pali w trasie 13 gazu a po mieście 18 a przy ciągłych kick-down'ach 21 oraz max 26litrów. i nie pieprzcie, że nie, bo osobiście zakładałem i testowałem różne wariacje instalacji i BRC na podwójnym parowniku daje rade.
Odpowiedz