:) standardowe zabiegi... przepustnica H22A, rozwiercony ssak, splanowana głowica, kolektor 4-2-1 do tego cały wydech na 2" zakończony OEM LOOK, dolot (parówa Simoty) i poprowadzone zimne powietrze spod zderzaka. Do tego wpadły biegi 3 i 4 z CRX(dużo lepsza elastyczność). No i oczywiście strojenie:)
gdzie wy macie mozliwosc takich modów? jestem z małopolski i tu po prostu nikt sie tym nie zajmuje. trzeba samemu kombinowac ale wiekszosci samemu sie nie zrobi bez sprzetu.
Te mody co napisałem zrobisz we własnym zakresie tak naprawdę, przynajmniej większość:) poza strojeniem wszystko robiłem praktycznie sam z kolegą. i to u siebie w garażu.
"plusik" musi coś skrywać ^^ jakie mody masz pod maską ?
Odpowiedz:) standardowe zabiegi... przepustnica H22A, rozwiercony ssak, splanowana głowica, kolektor 4-2-1 do tego cały wydech na 2" zakończony OEM LOOK, dolot (parówa Simoty) i poprowadzone zimne powietrze spod zderzaka. Do tego wpadły biegi 3 i 4 z CRX(dużo lepsza elastyczność). No i oczywiście strojenie:)
Odpowiedzgdzie wy macie mozliwosc takich modów? jestem z małopolski i tu po prostu nikt sie tym nie zajmuje. trzeba samemu kombinowac ale wiekszosci samemu sie nie zrobi bez sprzetu.
OdpowiedzTe mody co napisałem zrobisz we własnym zakresie tak naprawdę, przynajmniej większość:) poza strojeniem wszystko robiłem praktycznie sam z kolegą. i to u siebie w garażu.
Odpowiedzstrojenia w warszawie?
OdpowiedzTak stroiłem w Warszawie wystroimy.pl
Odpowiedz