Nawet amerykański trucker, Hiob, w programie "Na osi" mówił, że ich wozy są daleko za europejskimi, na poziomie lat 50-tych (pod względem wielu rozwiązań konstrukcyjnych). To m. in. dlatego Volvo jest powszechną ciężarówką w USA, bo oprócz trwałości dorzuciło coś, czego dotąd tamtejszym kierowcom brakowało - komfort. Mimo wszystko ten Kenworth jest cudowny, piękny, jedyny w swoim rodzaju a wszystkie te cechy, które europejscy truckerzy uznają za jego wady, to nierozłączne składowe tego pojazdu, bez których trudno byłoby nam wyobrazić sobie prawdziwą, amerykańską ciężarówkę.
Nawet amerykański trucker, Hiob, w programie "Na osi" mówił, że ich wozy są daleko za europejskimi, na poziomie lat 50-tych (pod względem wielu rozwiązań konstrukcyjnych). To m. in. dlatego Volvo jest powszechną ciężarówką w USA, bo oprócz trwałości dorzuciło coś, czego dotąd tamtejszym kierowcom brakowało - komfort. Mimo wszystko ten Kenworth jest cudowny, piękny, jedyny w swoim rodzaju a wszystkie te cechy, które europejscy truckerzy uznają za jego wady, to nierozłączne składowe tego pojazdu, bez których trudno byłoby nam wyobrazić sobie prawdziwą, amerykańską ciężarówkę.
OdpowiedzKiler, powiedz szczerze czy jak coś jest dobre i działa to poco to zmieniać.
OdpowiedzBo to naturalna droga rozwoju, postępu, że coś dobrego zastępuje się czymś lepszym, a lepsze jest wrogiem dobrego przecież.
Odpowiedzale ważne żeby nie przedobrzyć
Odpowiedz