Szczerze uważam że Diesel jest lepszy od benzyniaka jeśli chodzi o moment obrotowy i o spalanie. Posiadam Benzyniaka i diesla w domu i wole diesla jest 100 razy lepszy od benzyniaka :P
Diesel jest dobry jak robisz dziennie sto, dwieście czy trzysta kilometrów czyli dla jakiegoś przedstawiciela albo kogoś takiego ale dla kogoś kto ma lat -25 to trochę bez sensu, bo większość takich osób lubi przycisnąć samochód, a turbina w dieslu (Z resztą tak samo jest z benzyną) nie wytrzymuje tak długo no i bam cztery tysiące nowa, a regeneracje półtora chyba minimum... Dobra ma większy moment obrotowy, ale co z przyśpieszeniem i prędkościom maksymalną? LIPA. A poza tym porównujemy bardzo często TURBODiesla z wolnossącą benzyną, a jak włożymy do benzyny TURBO? To niszczy diesla i topi w kłębach kurzy spod opon...
No dobra ale do jakiego auta... Do BMW orginalna kosztuje w inter carsie 4325 zł, (Tata mi przed chwilą sprawdził jest mechanikiem więc nie bujaj...) A żywotność zalezy od stylu jazdy jak robisz dziennie 100 km
. autostradzie z tempomatem na 120 to jest do wymiany po 300 tys. A jak wyciskasz auto to ostatnio tata wymieniał w vectrze po 300tys ale ten pan miał codzień do zrobienia 70 km stradą. Wtedy diesel ma sens ale do jazdy po mieście kiedy ta turbina jest meczona światłami, to sie nie opłaca. /pisze z tel wiec sory za błędy.
Bo trzeba wiedzieć gdzie kupić turbinę a po drugie ekonimia w domu posiadam VW Passat 19 TDI i pali 6 litów i Opla Corse 1.2 który pali 8 litrów w tym diesel ma moc a Corsa ledwo rusza z miejsca :P
Gdyby to był benzyniak to możemy pogadać, ale nie o silniku do traktora. ;/
OdpowiedzSzczerze uważam że Diesel jest lepszy od benzyniaka jeśli chodzi o moment obrotowy i o spalanie. Posiadam Benzyniaka i diesla w domu i wole diesla jest 100 razy lepszy od benzyniaka :P
OdpowiedzDiesel jest dobry jak robisz dziennie sto, dwieście czy trzysta kilometrów czyli dla jakiegoś przedstawiciela albo kogoś takiego ale dla kogoś kto ma lat -25 to trochę bez sensu, bo większość takich osób lubi przycisnąć samochód, a turbina w dieslu (Z resztą tak samo jest z benzyną) nie wytrzymuje tak długo no i bam cztery tysiące nowa, a regeneracje półtora chyba minimum... Dobra ma większy moment obrotowy, ale co z przyśpieszeniem i prędkościom maksymalną? LIPA. A poza tym porównujemy bardzo często TURBODiesla z wolnossącą benzyną, a jak włożymy do benzyny TURBO? To niszczy diesla i topi w kłębach kurzy spod opon...
OdpowiedzDiesel turbina jest do roboty po 400/500 tyś km nowa kosztuje 2500 zł a regeneracja 500 zł i nie pierdo* mi tu głupot :P
OdpowiedzNo dobra ale do jakiego auta... Do BMW orginalna kosztuje w inter carsie 4325 zł, (Tata mi przed chwilą sprawdził jest mechanikiem więc nie bujaj...) A żywotność zalezy od stylu jazdy jak robisz dziennie 100 km . autostradzie z tempomatem na 120 to jest do wymiany po 300 tys. A jak wyciskasz auto to ostatnio tata wymieniał w vectrze po 300tys ale ten pan miał codzień do zrobienia 70 km stradą. Wtedy diesel ma sens ale do jazdy po mieście kiedy ta turbina jest meczona światłami, to sie nie opłaca. /pisze z tel wiec sory za błędy.
OdpowiedzBo trzeba wiedzieć gdzie kupić turbinę a po drugie ekonimia w domu posiadam VW Passat 19 TDI i pali 6 litów i Opla Corse 1.2 który pali 8 litrów w tym diesel ma moc a Corsa ledwo rusza z miejsca :P
Odpowiedzmoże znajdź sobie dziewczynę??
OdpowiedzWłaśnie mnie rzuciła :P
Odpowiedzoj, sory
OdpowiedzNie ma to jak coupe w dieslu...
OdpowiedzGdzie pieprzona logika?
OdpowiedzJa też
Odpowiedz