Moja duma wersja 2013
na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6 plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
by
dikej
no, no świetnie jak zawsze ;D
Odpowiedzdziękować :)
OdpowiedzCzyli,że masz skrętne przednie i tylne koła tak ?
Odpowiedznie, TypeS nie ma 4WS, system 4 kół skrętnych nie radzi sobie na polskich drogach (koleinach) z zbyt szerokimi oponami. ten zawias zmienia kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, i camber zależnie od skrętu koła, za to podczas jazdy na wprost ani jedno ani drugie się nie zmienia ;) takie cuś, choć słabo widać http://www.youtube.com/watch?v=PJYXauh0X_M
Odpowiedzno no niezłe. super autko :)
OdpowiedzA dobra rozumiem bo ja mam znajomego który miał takie rozwiązanie w swojej Preludzie ale sprzedał i jeździ teraz BMW e36 przystosowaną pod drift :)
Odpowiedzno jest taki system, ale był montowany normalnie w 4 i 5 generacji w wersji 2,3 i 2,2 VTEC ;) a w 3g w postaci mechanicznej :) i tego co maja bety mi najbardziej w preludzie brakuje rwd ;)
Odpowiedzno przydał by się bardzo ale cóż nie da rady przerobić hehe ;)
Odpowiedzwszystko się da :D tylko trzeba kasę mieć ;) pomarzyć można, jak skończe studia, będzie mnie stac, to...;) ale wtedy to już awd :D
Odpowiedzhehe no to czekam ;D
Odpowiedz