Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Nie wiem jak Wy...

ale ja zaczynam odnosić wrażenie, że FIA chce, żebyśmy słyszeli turbo, a nie silnik. Kiedyś V12, potem V10, V8 a teraz już V6 1.6L turbo. Co będzie za 10 lat? Silnik elektryczny?! A co z brzmieniem silnika spalinowego na 18 000 tys. obr/min.? Myślę, że trochę przesadzają z tą ekologią.
by robert18mar
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar ozzysabbath
2 2

Trochę? Przeginają po całości....

Odpowiedz
avatar OMI
2 2

To brzmi jak by ktoś odkurzał podczas oglądania F1 w telewizji...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2013 o 22:12

avatar rzepek
3 3

Zieloni jak zwykle mają za dużo do gadania. Niech się zajmą czymś bardziej pożytecznym, rozmnażaniem wyginających gatunków, dokarmianiem psów. Sam szanuję ekologię, ale nie cierpię czegoś takiego jak ta sytuacja.

Odpowiedz
avatar Tomson2244
0 0

Przecież kiedyś silniki kręciły się ponad 20 tys obr/min

Odpowiedz
avatar Damiz
0 2

Teraz to brzmi jak kosiarka... :(

Odpowiedz
avatar KondaS
1 1

Raczej jak maszynka do golenia :D

Odpowiedz
avatar bartek2997
0 0

To już nie jest F1... :( PS. mój skuter już lepiej chodzi :/

Odpowiedz
avatar thestig9465
0 0

niech chociaż blow off'a dadzą to będzie zajebiście

Odpowiedz
avatar qwerty132
0 0

Kurcze kiedyś nikt sie nie przejmował ile auta rajdowe nie mowiac juz o F1 i GT miały spalać.Cały pic tego wszystkiego polegał na tym ze im więcej mocy, adrenaliny i lepszy dzwięk to i kibic zadowolony a i reszta świata, nie wspominając już o samych kierowcach mając przyjemność prowadzić takie potwory. Prawdziwa motoryzacja powoli umiera, wiec kupujmy własnie takie potwory :D

Odpowiedz
avatar Norbi1995
0 0

może by coś było z tego ja by nie to że pewnie ograniczą ostro ciśnienie doładowania...

Odpowiedz
Udostępnij