a teraz moja kolej, to to przy gaźniku to nie filter tylko słonik do powietrza, akurat w tym silniku nie ma filtra,100@ dopływu tlenu, pompa paliwa przerobiona na ręczne wspomaganie, po za pompowaniu i napędzeniu płynów w niej, dalej zasysa sama i paliwa nie brakuje
Gaźnik BING? Odma wyprowadzona pod auto, patent na pompkę ciekawy, ale nie lepiej kupić pompkę od łady, z ręcznym pompowaniem wbudowanym? Cewka chyba jakaś lepsiejsza, ale nie widzę za bardzo, czemu silnik jeszcze na prądnicy jest? wydech elegantowski. Szczerze to ktoś cie oszukał, to nawet 1000 Euro nie jest warte. Głowica nawet nie planowana bo gwizdek widać :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 czerwca 2013 o 20:22
Głowica mogła być planowana lecz nie wiele, a wpasowuje się wszystko bo jeśli podnosisz skok wału to i musisz podnieść cylindry, można wszystko tak wyrównać, ale tego się już nie dopatrzy ze zdjęcia
Ogólnie można głowicę splanować tak o 1 do 1,5mm tak żeby można było zostawić gwizdki, ale to nie da za dużego wzrostu stopnia sprężania, jeśli podnosisz skok wału to po co podnosić głowicę? Bez sensu całkowicie.
Inny wydech troszki i inny gaźnik, a co za tym idzie brak filtra powietrza...Coś jeszcze?
Odpowiedzchyba nie ...
Odpowiedzpompka nawet reczna :D gaznik chyba z moto filter to to krotkie przy gazniku po lewej stronie
Odpowiedza teraz moja kolej, to to przy gaźniku to nie filter tylko słonik do powietrza, akurat w tym silniku nie ma filtra,100@ dopływu tlenu, pompa paliwa przerobiona na ręczne wspomaganie, po za pompowaniu i napędzeniu płynów w niej, dalej zasysa sama i paliwa nie brakuje
OdpowiedzGaźnik BING? Odma wyprowadzona pod auto, patent na pompkę ciekawy, ale nie lepiej kupić pompkę od łady, z ręcznym pompowaniem wbudowanym? Cewka chyba jakaś lepsiejsza, ale nie widzę za bardzo, czemu silnik jeszcze na prądnicy jest? wydech elegantowski. Szczerze to ktoś cie oszukał, to nawet 1000 Euro nie jest warte. Głowica nawet nie planowana bo gwizdek widać :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2013 o 20:22
Głowica mogła być planowana lecz nie wiele, a wpasowuje się wszystko bo jeśli podnosisz skok wału to i musisz podnieść cylindry, można wszystko tak wyrównać, ale tego się już nie dopatrzy ze zdjęcia
OdpowiedzOgólnie można głowicę splanować tak o 1 do 1,5mm tak żeby można było zostawić gwizdki, ale to nie da za dużego wzrostu stopnia sprężania, jeśli podnosisz skok wału to po co podnosić głowicę? Bez sensu całkowicie.
Odpowiedz