a moze padlo bo od nowosci samochod widzial tylko czerwone pole na obrotomierzu ;/ do wszystkiego trzeba podchodzic z glowa.. i niech tu sie wlasciciel nie tlumaczy ze kupil x3 z takim silnikiem po to zeby spacerowac 60 km/h...
tylko że japońce jeżdżą do 9 tyś a nawet więcej i przy przebiegu 150 tyś nie dzieje się im nic. I nie powiesz że ktoś jakiegoś civica lżej traktuje niż taką beemke. Zresztą bmw nigdy nie miało trwałych silników. Pamiętam jak przed 2000 rokiem z francji na lawetach ciągnęli beemki w których tłoki wyglądały jak na tym zdjęciu. Na własne oczy widziałem chyba 4 takie
a od kiedy v8 ma sie krecic do 9 tys?
trzeba uzywac samochodu z glowa a nie zdupa na karku...
tyle temacie...
a te minusy to daja chyba takie trole co nie maja pojecia o tym jak sie powinno traktowac samochod...
no i hektolitrami dolewaja olej...w sumie na 100 km to wiecej spala juz oleju taka honda niz benzyny ale co kto woli...
hmmm dobra opcja by bylo zeby wlasciciela tak zakatowanego silnika tez zaczal ujezdzac jaki 150 kg sadysta az takiemu matolowi leb ukreci...wtedy tez mozna by bylo powiedziec o co za pech material nie wytrzymal... ktos kto demoluje tak silnik jest poprostu totalnym DEBILEM a proby broniena takiej osoby wola o pomste do nieba, bo orzez taki bande polglowkow nie mozna juz kupic uzywanego samochodu i to nie tylko bmw w stanie uzywalnosci...90 % to toalne szroty...koniec monologu i ucinam ta bezsensowna dyskysje. pozdro
dolegliwość nowych aut, nieważne jaka marka i jak kto jeździł. ILOŚĆ A NIE JAKOŚ. Bo auta na lata (jak kiedyś) nie opłacają się dla firm produkujących auta.
ostatnio kolega stwierdził, że gdyby mercedes nie zaczął produkować "wadliwych" modeli to już by dawno zbankrutował :) i taka prawda auta muszą się psuc, żeby firma miała cały czas zbyt i obrót $$$$
zbyt długo robiłem w mechanice najpierw samochodowej teraz elektronarzędzie składam, wszystko co stare było dobre. a obecne auta? basat b6 po 2 latach przyszedł do mnie po otarciu, do malowania drzwi i nadkole, po zdjęciu plastików zacząłem od wymiany drzwi. rdza zjadła wszystko dół drzwi trzymał się tylko chyba na boczku od środka:P z drugiej strony troche lepiej dało się je naprawić.
rzeczy muszę się psuć bo gospodarka upadnie.
proste za długo robie w tym zawodzie żeby tego nie zauwarzyć czy to auto czy wiertarka. stara celma przychodzi do nas na warsztat w swoim życiu raz może 2 a życie jej trwa 30l a nowe wiertarki tylko raz po upłynięciu gwarancji i naprawić się nie opłaca.
okurzacze zelmera niegdyś cudo techniki obecnie? po wymianie wirnika w ciągu miesiąca 4 razy równo co tydzień do wymiany na nowy na gwarancji na szczęście. szlifierki bosha niby oryginał a części pasuja od chińczyków za 30zł:P jedynie łożyska dają inne i w takich wymiarach że ciężko dopasować.obecne silniki w kosiarkach? palą się co chwile przez aluminiowe uzwojenia a kosiarka co ma 20l przychodzi do nas tylko łożyska sobie wymienić. tweraz luydzie nie powinni mieć żadnego dylematu jakie urządzenie kupić żeby było dobre tylko kupowac tanie bo i tak się rozpadnie.
nie wiem czy ktoś oglądał test z bilonem 2 zł na silniku bmw 850?...jeśli nie to pokrótce: stawiasz na grzbiecie 2zł na silniku z 90r czyli na bmw 850..były tak dopracowane ze moneta po odpaleniu silnika nawet nie drgnełą...potem zrobili tem sam test na bmw z najnowszego ręcznika o podobnej mocy...moneta nie miała szans zostac w miejscu....to tyle co do terazniejszego podchodzejscia do produkcji samochodów. Takie moje zdanie. Wole kupić za 40 tys auto z 90r niz nówke z salonu.
niech zgadnę, padło chwilę po upłynięciu gwarancji? :D
Odpowiedza moze padlo bo od nowosci samochod widzial tylko czerwone pole na obrotomierzu ;/ do wszystkiego trzeba podchodzic z glowa.. i niech tu sie wlasciciel nie tlumaczy ze kupil x3 z takim silnikiem po to zeby spacerowac 60 km/h...
Odpowiedztylko że japońce jeżdżą do 9 tyś a nawet więcej i przy przebiegu 150 tyś nie dzieje się im nic. I nie powiesz że ktoś jakiegoś civica lżej traktuje niż taką beemke. Zresztą bmw nigdy nie miało trwałych silników. Pamiętam jak przed 2000 rokiem z francji na lawetach ciągnęli beemki w których tłoki wyglądały jak na tym zdjęciu. Na własne oczy widziałem chyba 4 takie
Odpowiedza od kiedy v8 ma sie krecic do 9 tys? trzeba uzywac samochodu z glowa a nie zdupa na karku... tyle temacie... a te minusy to daja chyba takie trole co nie maja pojecia o tym jak sie powinno traktowac samochod...
OdpowiedzMoże i V8 nie ma się kręcić do 9 tyś, ale w japońcach też nie trzeba zmieniać biegów przy takich obrotach. A jednak ludzie katują a silnik to znosi.
Odpowiedzno i hektolitrami dolewaja olej...w sumie na 100 km to wiecej spala juz oleju taka honda niz benzyny ale co kto woli... hmmm dobra opcja by bylo zeby wlasciciela tak zakatowanego silnika tez zaczal ujezdzac jaki 150 kg sadysta az takiemu matolowi leb ukreci...wtedy tez mozna by bylo powiedziec o co za pech material nie wytrzymal... ktos kto demoluje tak silnik jest poprostu totalnym DEBILEM a proby broniena takiej osoby wola o pomste do nieba, bo orzez taki bande polglowkow nie mozna juz kupic uzywanego samochodu i to nie tylko bmw w stanie uzywalnosci...90 % to toalne szroty...koniec monologu i ucinam ta bezsensowna dyskysje. pozdro
Odpowiedzco on k0rwa robił tym samochodem,
Odpowiedzdolegliwość nowych aut, nieważne jaka marka i jak kto jeździł. ILOŚĆ A NIE JAKOŚ. Bo auta na lata (jak kiedyś) nie opłacają się dla firm produkujących auta.
Odpowiedzostatnio kolega stwierdził, że gdyby mercedes nie zaczął produkować "wadliwych" modeli to już by dawno zbankrutował :) i taka prawda auta muszą się psuc, żeby firma miała cały czas zbyt i obrót $$$$
Odpowiedzzbyt długo robiłem w mechanice najpierw samochodowej teraz elektronarzędzie składam, wszystko co stare było dobre. a obecne auta? basat b6 po 2 latach przyszedł do mnie po otarciu, do malowania drzwi i nadkole, po zdjęciu plastików zacząłem od wymiany drzwi. rdza zjadła wszystko dół drzwi trzymał się tylko chyba na boczku od środka:P z drugiej strony troche lepiej dało się je naprawić. rzeczy muszę się psuć bo gospodarka upadnie. proste za długo robie w tym zawodzie żeby tego nie zauwarzyć czy to auto czy wiertarka. stara celma przychodzi do nas na warsztat w swoim życiu raz może 2 a życie jej trwa 30l a nowe wiertarki tylko raz po upłynięciu gwarancji i naprawić się nie opłaca. okurzacze zelmera niegdyś cudo techniki obecnie? po wymianie wirnika w ciągu miesiąca 4 razy równo co tydzień do wymiany na nowy na gwarancji na szczęście. szlifierki bosha niby oryginał a części pasuja od chińczyków za 30zł:P jedynie łożyska dają inne i w takich wymiarach że ciężko dopasować.obecne silniki w kosiarkach? palą się co chwile przez aluminiowe uzwojenia a kosiarka co ma 20l przychodzi do nas tylko łożyska sobie wymienić. tweraz luydzie nie powinni mieć żadnego dylematu jakie urządzenie kupić żeby było dobre tylko kupowac tanie bo i tak się rozpadnie.
Odpowiedzale z was wszyscy fachowcy heh z kilometra widac że silnik zassał wode :::DDDD (wjazd na rozgrzanym silniku np w kałużę ) pozdrawiam uczonych
Odpowiedznie wiem czy ktoś oglądał test z bilonem 2 zł na silniku bmw 850?...jeśli nie to pokrótce: stawiasz na grzbiecie 2zł na silniku z 90r czyli na bmw 850..były tak dopracowane ze moneta po odpaleniu silnika nawet nie drgnełą...potem zrobili tem sam test na bmw z najnowszego ręcznika o podobnej mocy...moneta nie miała szans zostac w miejscu....to tyle co do terazniejszego podchodzejscia do produkcji samochodów. Takie moje zdanie. Wole kupić za 40 tys auto z 90r niz nówke z salonu.
Odpowiedzdokładnie, a i wygląd może być lepszy. a co do testu, to również silnik m72b54z e38 to potrafi.
Odpowiedz