Z cyklu jak wszyscy to i Ja
Może to i zwykły Cieńki, ale robiony samemuSwap silnika na 1.1, zawieszenie FK 70/50 + amortyzatory PZM1, wahacze i zawieszenie silnika na żółtych poliuretanach, koła ATS classic 7J, lakier czarna perła z palety mercedesa + dach i rotory felg biała perła z palety fiata 500, wnętrze 2 kubły Bimarco Cobra II + pasy 3pkt Sparco
by
andre44
Ładny nie powiem ;)
OdpowiedzWitam serdecznie. Można wiedzieć ile w przybliżeniu mogła Ciebie wynieśc taka kompletna przeróbka?
OdpowiedzNigdy nie liczyłem bo nie chce się stresować, a i dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :) ale na pewno inne auto bym za to kupił :)
OdpowiedzNo, no. Cienki już nie jest taki ,,cienki" ;) Kawał świetnej roboty :)
Odpowiedzciekawi mnie po co swapować silnik na 1.1, skoro taka sama droga jest do 1.2
OdpowiedzPo co Swap na 1.1, Przecież w cienkim był seryjnie 1.1 tylko, że w sportingu ;) Już lepiej na jakieś 1.2
OdpowiedzMyślałem i nawet tak ktoś mi mówił że masz tam swap od punto? :)
OdpowiedzJa pierdziele, to jest strona miłośników motoryzacji, czy aut z silnikami kosiarek?
Odpowiedzwyjdź
OdpowiedzWrzuciłbys zdjecie swojego samochodu, a nie sie smiejesz z innych. wg twojej logiki maluch to nie samochod, tylko kosiarka? Jak chcesz patrzec na wysokolitrazowe samochody to znajdz sobie forum o amerykanskich samochodach
OdpowiedzPo co swapować na 1.1 skoro można na 1.2. hmmm... lepsze to niż 007 które było, się trafiło się zmieniło. Po za tym podczas swapa były pewne plany związane z tym silnikiem lecz są spore problemy z częściami.
Odpowiedzwiem, że lepsze 1.1 niż 700, ale to samo trzeba kupić do swapa 1.2, co 1.1. A koszty są może 300-400zł większe, a auto ma te 70km na starcie.
Odpowiedzok
Odpowiedz