Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Z cyklu jak wszyscy to i Ja

Może to i zwykły Cieńki, ale robiony samemuSwap silnika na 1.1, zawieszenie FK 70/50 + amortyzatory PZM1, wahacze i zawieszenie silnika na żółtych poliuretanach, koła ATS classic 7J, lakier czarna perła z palety mercedesa + dach i rotory felg biała perła z palety fiata 500, wnętrze 2 kubły Bimarco Cobra II + pasy 3pkt Sparco
by andre44
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DeadHei
1 3

Ładny nie powiem ;)

Odpowiedz
avatar rafael321
1 3

Witam serdecznie. Można wiedzieć ile w przybliżeniu mogła Ciebie wynieśc taka kompletna przeróbka?

Odpowiedz
avatar andre44
1 5

Nigdy nie liczyłem bo nie chce się stresować, a i dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :) ale na pewno inne auto bym za to kupił :)

Odpowiedz
avatar Aro_MKII
1 3

No, no. Cienki już nie jest taki ,,cienki" ;) Kawał świetnej roboty :)

Odpowiedz
avatar Chlebek
2 2

ciekawi mnie po co swapować silnik na 1.1, skoro taka sama droga jest do 1.2

Odpowiedz
avatar Th3N4armoo
1 1

Po co Swap na 1.1, Przecież w cienkim był seryjnie 1.1 tylko, że w sportingu ;) Już lepiej na jakieś 1.2

Odpowiedz
avatar thompson17
1 1

Myślałem i nawet tak ktoś mi mówił że masz tam swap od punto? :)

Odpowiedz
avatar Sevcenko
2 2

wyjdź

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Wrzuciłbys zdjecie swojego samochodu, a nie sie smiejesz z innych. wg twojej logiki maluch to nie samochod, tylko kosiarka? Jak chcesz patrzec na wysokolitrazowe samochody to znajdz sobie forum o amerykanskich samochodach

Odpowiedz
avatar andre44
0 0

Po co swapować na 1.1 skoro można na 1.2. hmmm... lepsze to niż 007 które było, się trafiło się zmieniło. Po za tym podczas swapa były pewne plany związane z tym silnikiem lecz są spore problemy z częściami.

Odpowiedz
avatar Chlebek
0 0

wiem, że lepsze 1.1 niż 700, ale to samo trzeba kupić do swapa 1.2, co 1.1. A koszty są może 300-400zł większe, a auto ma te 70km na starcie.

Odpowiedz
avatar shunei
0 0

ok

Odpowiedz
Udostępnij