Arctic Trucki są najczęściej spotykane na Alasce, Islandii oraz w na północy krajów Skandynawskich. Ze względu na częste i nagłe opady śniegu mają one duże "gumy", aby ułatwić podróżowanie po świeżym, puszystym śniegu. Wtedy na ogromnej gumie, przy niskim ciśnieniu w oponach fura nie zapada się w śnieg tylko po nim sunie. Wtedy potrzebna jest duża powierzchnia, a nie kostkowy bieżnik, jak na błoto.
Sytuacja podobna jak w przypadku jazdy po pustyni.
Bieżnik/kostka tych opon niski/słaba. Z tego co wiem to do offroadu powinna być gruba kostka, ale może ten do czego innego przystosowany jest.
OdpowiedzArctic Trucki są najczęściej spotykane na Alasce, Islandii oraz w na północy krajów Skandynawskich. Ze względu na częste i nagłe opady śniegu mają one duże "gumy", aby ułatwić podróżowanie po świeżym, puszystym śniegu. Wtedy na ogromnej gumie, przy niskim ciśnieniu w oponach fura nie zapada się w śnieg tylko po nim sunie. Wtedy potrzebna jest duża powierzchnia, a nie kostkowy bieżnik, jak na błoto. Sytuacja podobna jak w przypadku jazdy po pustyni.
OdpowiedzDzięki za doinformowanie. :)
OdpowiedzW sam raz na Polskie drogi. :D
Odpowiedzi gitara mamy samochód na polskie drogi :D swoją droga pierwszy raz widzę takie opony w samochodzie :O
Odpowiedz