U nas musi się zadowolić dwiema leżankami i tyle. Może i po Europie nie robi się takich tras jak w Północnej Ameryce, ale czasami zdarzają się długie trasy i europejscy producenci mogliby bardziej dbać o komfort kierowców. Idiotycznym pomysłem jest wsadzanie automatów do ciągników. Liczy się tylko kasa zaoszczędzona na paliwie, a to czy kierowca podjedzie pod jakiś spory podjazd na tym automacie, albo czy z niego zjedzie to już każdy ma w nosie.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2013 o 12:26
Co do automatów to bym się sprzeczał. Kumpel zakupił 3 DAF'y XF 105.460 w automacie i nie narzeka. Jest bardzo zadowolony, że wybrał automat, bo mniej problemów przy ruszaniu pod górkę itp.
Z tego co słyszałem to kierowca w Europie w ogóle ma gorszą pracę w porównaniu do kierowcy w USA. Głównie przez kretyńskie przepisy które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Tak to jest jak biorą się za to urzędnicy nie mający pojęcia o tej pracy.
U nas musi się zadowolić dwiema leżankami i tyle. Może i po Europie nie robi się takich tras jak w Północnej Ameryce, ale czasami zdarzają się długie trasy i europejscy producenci mogliby bardziej dbać o komfort kierowców. Idiotycznym pomysłem jest wsadzanie automatów do ciągników. Liczy się tylko kasa zaoszczędzona na paliwie, a to czy kierowca podjedzie pod jakiś spory podjazd na tym automacie, albo czy z niego zjedzie to już każdy ma w nosie.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2013 o 12:26
Tak, tylko jak by się takim jeździło po naszych drogach, a zwłaszcza skrzyżowaniach, z naczepą to w życiu by się na zakręcie nie wyrobił.
OdpowiedzCo do automatów to bym się sprzeczał. Kumpel zakupił 3 DAF'y XF 105.460 w automacie i nie narzeka. Jest bardzo zadowolony, że wybrał automat, bo mniej problemów przy ruszaniu pod górkę itp.
OdpowiedzNo to prawda. Amerykańskie trucki są mniej skrętne bo u nich nawet w miastach drogi są bardzo szerokie.
OdpowiedzNo i w Europie ciągnik + naczepa nie może przekraczać chyba 16,5 m. A w USA są tylko ogranicza co do długości naczepy.
OdpowiedzZ tego co słyszałem to kierowca w Europie w ogóle ma gorszą pracę w porównaniu do kierowcy w USA. Głównie przez kretyńskie przepisy które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Tak to jest jak biorą się za to urzędnicy nie mający pojęcia o tej pracy.
Odpowiedz