Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

BMW e30

Witam motokillerzy.Mam pytanie odnośnie E30 a mianowicie,czy orientuje się ktoś w tym ile mniej więcej PLN trzeba poświecić na zakup E30, następnie silnika np 4.4l i zrobienie swapu w jakimś warsztacie. I jeszcze polakierowanie calej karoserii. Jeśli ktoś się orientuje dobrze w tym temacie to proszę o podanie ogólnego kosztu takich zabiegów itp. Z góry dziękuje i pozdrawiam,czekam na komentarze. I jesli ktos ma inne moze lepsze pomysly na e30 to propozycje mile widziane:)
by wrobson
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
-3 3

Buda ok 4tys Silnik + swap ok 8tys Lakier ok 2 tys

Odpowiedz
avatar slim
3 9

Moim zdaniem troche zanizone kwoty silnik + skrzynia to kolo 4000-5000 kupujac silnik dolicz sprawdzenie szczelnosci glowic i ich planowanie , wymiane rozrzadu( opinia ze lancuszek jest dozywotni jest po czesci naciagana) ,oleju swiec i przewodow - moim zdaniem te prace nalezy wykonac majac wyciagniety silnik. Sam swap to w przypadku 4.4 do e 30 to spora kwota bo okolo 6000-8000 - zauwaz ze takie modyfikacje sa praktycznie nie do znalezienia bo w e30 znacznie prosciej umiescic silnik 3.5L. lakierowanie przez dobrego lakiernika to 400 zl od elementu , sadze ze chcialbys rowniez pomalowac komore silnika a jej przygorowanie do malowania to bardzo pracochlonna i zmudna robota wiec za sama komore licz okolo 700 zl. Do tego dolicz wieksze tarcze hamulcowe wraz zzaciskami ,zawieszenie ktore poradzi sobie z taka masa silnika i skrzyni, rozporki itd itp. W najlepszym przypadku calosc zamknie sie w okolo 20-25 tys z czesciami, robocizna malowaniem i zakupem wartej uwagi budy wiec moim zdaniem mija sie to z celem. Natomiast gotowe e30 z silnikiem 3.5l zaczynajasie od 6000zl (mozna znalesc na aukcjach) jest to silnik ktory chetnie poddaje sie modyfikacjom a najprostrze z nich mozesz wykonac tanim kosztem zwieksajac tym samym moc z 211 doniemalze 250 km natomiast 4.4 dysponuje moca 286koni wiec zastanow sie czy warto inwestowac okolo 10-15 tys w dodatkowe 40 km?

Odpowiedz
avatar RGL
-1 1

Moim skromnym zdaniem 2.8 spokojnie na dosyć lekką bude E30 wystarcza. 2.8 z osprzętem kupisz za ok 2.5tyś. Za budę w dobrym stanie też trzeba zapłacić więcej niż 4tyś. Owszem, można kupić za 4tyś, ale jak chcesz modzić, to lepiej kupić coś porządniejszego. Na ostudzenie zapędów pomyśl ile V8 o Pojemności czterech i czterech dziesiątych litra pali :) Jestem zarejestrowany na paru forach BMW, jeden z urzytkowników ma e39 z tym właśnie silnikiem. "Spalanie od 8l (żoneczka za kierownicą v-max 100/h) do 20l. Średnia po mieście to jakieś 15l"

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

ale zupełnie inaczej rozwija się moment obrotowy i w 4.4 jest o 100 Nm więcej i masz go dostępny od ok 2 tys obrotów, a w 3,5 jest mniejszy i dostępny dopiero ok 4-5 tys. Jeśli ma być to auto do driftu to polecam v8 nawet mniejszą pojemność :)

Odpowiedz
avatar wrobson
1 3

Rower już mam i to nie jeden:D A teraz powoli zaczynam się zastanawiać nad wymarzoną e30,a ten material zamiescilem po to aby poznac opinie motokillerow na ten temat. Więc twój komentarz był zbędny:) A jeśli nie mam pojęcia o motoryzacji to postaram się je zdobyc aby spełnic swoje marzenie,i bede do tego dąrzyl.

Odpowiedz
avatar brzoza1441
1 3

Rafal a zamiast krytykować może byś napisał coś mądrego... Nikt przecież nie wie wszystkiego i człowiek uczy się całe życie może łatwiej by było koledze wytłumaczyć co i jak jak np slim bo on to bardzo dobrze rozpisał i zgadzam się z nim w 100% i mniej więcej taka kwota wyjdzie za to wszystko bo jeszcze dużo innych pierdół dochodzi do tego

Odpowiedz
avatar filipfil
-1 3

Nie zapomnij o zawieszeniu, przeróbkach lub wymianie maglownicy, hamulcach i innych "pierdułkach". Skrzynia w automacie? Potrzebna chłodnica oleju, przydała by się szpera, większe tarcze hamulcowe, itp itd, skarbonka się robi. Uważam, że tak ciężki silnik w tej budzie się nie sprawdza, środek ciężkości przesuwa się do przodu i samochód prowadzi się dość niestabilnie, poza tym ciasno jak cholera, nie ma miejsca na dużą chłodnicę, (tdzeba wyciąć poprzeczkę z przodu albo zamawiać chłodnicę na wymiar, wiskozę trzeba zamienić na elektryka, akumulator wywalić na tył, pompa paliwa może mieć zbyt małą wydajność... Miałem m34b35 (chyba, dawno to było) w e30 , 211 koni + szpera + twardy zawias i było w miarę ok. Zimą masakra, nie dało się jeździć po białym, a jak spadł deszcz to i oberki na czarnym się robiło. A kapcie 225/35/17 i nie było trakcji :)

Odpowiedz
avatar filipfil
0 4

Warto wzmocnić podłużnice, obspawać mocowania amortyzatorów i mocowania wahaczy, sama rozpórka nad silnikiem przy twardszym zawieszeniu to za mało, nawet jak blacha jest w dobrym stanie. E30 ma już swoje lata...

Odpowiedz
avatar DawidMamut
0 2

Najlepiej byśbył zorientowany gdybyś założył konto na forum tego typu (http://www.bmw-wgr.pl/) i zalożyl temat :) Lepszych informacji napewno udziela fani i posiadacze tych marek aut. @ Link tylko w celu informacyjnym, nie reklamowanie.

Odpowiedz
avatar wrobson
-1 1

Dziękuje wszystkim za komentarze i informacje,pozdrawiam:)

Odpowiedz
avatar Folley96
-1 1

15k jak nic

Odpowiedz
avatar kurzyk88
0 0

Moim Zdaniem dostałeś bardzo dużo informacji ale myślę że chodzi o to by wyżyć się za młodu a tu popieram kolege który sugerował 2,8 :) bowiem 4.4 w E30 używają tylko dobrze zarobieni fanatycy którzy nie patrzą na koszta :) Nie Moc Silnika Lecz Technika ZROBI Z CIEBIE ZAWODNIKA !!!

Odpowiedz
Udostępnij