Najpiękniejszy dźwięk maja Scanie serii 144 na wolnym wydechem co jest dosyć częstym zabiegiem. Stara generacja silników na pompie wtryskowej o mocach 460 lub 530 km. Żywotność nawet do 2 mlnów km choć w tych mocniejszych zdarzało się wałom korbowym pęknąć. Nowsze silniki widlaste pojemności 16 l na pompowtryskach - Scania 164 i nowsze R500 i w górę już tak nie brzmią aczkolwiek też ładnie i z daleka słychać że to V8. Pozdro dla wszystkich użytkowników "V-ek" królowej szos.
Mechanik
Mocno się mylisz z tymi mocami w V8-kach!!! 14 były właśnie robione w dwóch konfiguracjach mocowych tj 460 i 530! a nie jak napisałeś że 530 są w silnikach o pojemności 16 l! W autach o oznaczeniu 164 czyli 4-ta seria i silnik 16 l miały moce 480 i 580. 470 to w ogóle nie v-ka tylko rzędowa 6-ka i w dodatku na systemie paliwowym HPI i z dodatkową turbiną tj systemem Turbocompound połączoną z rozrządem. Także zanim zaczniesz poprawiać najpierw się zorientuj czy masz rację czy tylko Ci się tak wydaje!
scania?
Odpowiedzta sama mysl od razu mnie naszla
OdpowiedzDokładnie Scania, chociaż nie rozumiem fenomenu tej marki
OdpowiedzNajpiękniejszy dźwięk maja Scanie serii 144 na wolnym wydechem co jest dosyć częstym zabiegiem. Stara generacja silników na pompie wtryskowej o mocach 460 lub 530 km. Żywotność nawet do 2 mlnów km choć w tych mocniejszych zdarzało się wałom korbowym pęknąć. Nowsze silniki widlaste pojemności 16 l na pompowtryskach - Scania 164 i nowsze R500 i w górę już tak nie brzmią aczkolwiek też ładnie i z daleka słychać że to V8. Pozdro dla wszystkich użytkowników "V-ek" królowej szos. Mechanik
Odpowiedz14* to 460 i 470 KM, A 16*(V8) to 480, 530, i 580. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
OdpowiedzMocno się mylisz z tymi mocami w V8-kach!!! 14 były właśnie robione w dwóch konfiguracjach mocowych tj 460 i 530! a nie jak napisałeś że 530 są w silnikach o pojemności 16 l! W autach o oznaczeniu 164 czyli 4-ta seria i silnik 16 l miały moce 480 i 580. 470 to w ogóle nie v-ka tylko rzędowa 6-ka i w dodatku na systemie paliwowym HPI i z dodatkową turbiną tj systemem Turbocompound połączoną z rozrządem. Także zanim zaczniesz poprawiać najpierw się zorientuj czy masz rację czy tylko Ci się tak wydaje!
OdpowiedzChodziło mi ogółem o silniki V8 ;- )
OdpowiedzA przy V12 umieram :) pozdro!
Odpowiedz