Przez ostatnie kilka lat widziałem sporo relacji z japońskich zlotów i wnioski są takie, że tam zloty są baaaardzo grube jeśli chodzi o różnorodność. W jednym rzędzie potrafi stać Volvo P1800, Isuzu Bellett GT-R, Fiat 126, BMW Isetta, Honda S600, VW Karmann Ghia i Mazda Cosmo Sport ;) A za nimi Toyota 2000GT, Porsche 930, Chevrolet Corvette Sting Ray, Ferrari Berlinetta Boxer i Nissan Skyline I GT-R. Być może zloty nie są tak znane (dla reszty świata) i wytworne jak w Europie, ale inaczej sprawa wygląda pod względem różnorodności.
Widać tam motokillerów z sercem nie kochają tylko japońskich samochodów lecz inne marki też, szacunek dla nich :)
OdpowiedzPrzez ostatnie kilka lat widziałem sporo relacji z japońskich zlotów i wnioski są takie, że tam zloty są baaaardzo grube jeśli chodzi o różnorodność. W jednym rzędzie potrafi stać Volvo P1800, Isuzu Bellett GT-R, Fiat 126, BMW Isetta, Honda S600, VW Karmann Ghia i Mazda Cosmo Sport ;) A za nimi Toyota 2000GT, Porsche 930, Chevrolet Corvette Sting Ray, Ferrari Berlinetta Boxer i Nissan Skyline I GT-R. Być może zloty nie są tak znane (dla reszty świata) i wytworne jak w Europie, ale inaczej sprawa wygląda pod względem różnorodności.
Odpowiedz