Powtarzam to często i powtórzę jeszcze raz - dobrze założony gaz nie pogarsza osiągów, a czasem nawet je polepsza (przykład, moja stara Sierra 2.0 120 koni lepiej szła na gazie, aniżeli na benzynie) Jak się zakłada gaz u "Kazika z pod bloku" to nie ma co się dziwić, że osiągów nie ma wcale. Liczy się dobór części i odpowiednia regulacja jak i to, aby ktoś to porządnie zrobił. Poza tym gaz stanowczo odciąża portfel, bo wychodzi taniej niż benzyna. Wiadomo wszystko ma swoje minusy, ale nie przesadzajmy...
Dlaczego niby? Masz zawór bezpieczeństwa, który puszcza gdy jest za duże ciśnienie i zawór ogniowy, który puszcza gdy jest za wysoka temperatura. Jakby nie było zaworu ogniowego to może rzeczywiście mógłbyś mieć rację, ale w takim wypadku muszę się nie zgodzić.
Teoretycznie nie zmniejsza ale w praktyce jeszcze się nie spotkałem żeby komuś przybyło mocy od LPG. A podtlenek azotu nie wzmacnia silnika tylko jego wydajność. Silnik i tak po dupie dostaje bardziej na N2O niż na benzynie. A przeciwnikiem LPG nie jestem, przeciwnie ;)
No z N2O masz racje zrobiłem mały błąd. Ja wole mieć autko w gazie niz w dieslu :) Uważam że autko w dieslu oplaca się kupić nowe zrobić 200 tyś. i sprzedać:)
kiedys jadac polonezem caro po drodze brukowej oderwał mi się bak paliwa, naszczescie zdążyłem się zatrzymać zanim wybuchl. Dzieki LPG moglem jechac dalej bez szukania pomocy... Jak dla mnie gaz to nie problem, ale mimo wszystko nie wstawię go do swojej e30
Z tego co się orientuje to stare instalacje faktycznie zabierały moc z auta, jednak dzisiejsze instalacje chłoną do 5% mocy.
Poza tym to mogli jakiegoś szrota wziąć do testu :/
Filmik super, ale żeby tak po prostu spalić essiego to niewybaczalne :(
Odpowiedzteż mi się go żal zrobiło
OdpowiedzMogli wziąć jakiegoś przytyranego, pordzewiałego czy coś, bo ten na prawde ładnie był utrzymany... Ale zgadzam się, filmik dobry :)
OdpowiedzSzkoda .. Był prawie w idealnym stanie ;p
OdpowiedzBardzo dobre zrobili, jednego szwabskiego trupa mniej.
OdpowiedzTylko po co zakładać gaz do auta? Chyba tylko po to żeby pogorszyć mu osiągi.
OdpowiedzJazda na gazie to opcja dla ludzi którym zależy na spalaniu i kosztach a niżeli mocy.
Odpowiedzkto powiedział, że założenie instalacji gazowej musi pogarszać osiągi? Nie wydaje mi się, żeby tak było.
OdpowiedzPowtarzam to często i powtórzę jeszcze raz - dobrze założony gaz nie pogarsza osiągów, a czasem nawet je polepsza (przykład, moja stara Sierra 2.0 120 koni lepiej szła na gazie, aniżeli na benzynie) Jak się zakłada gaz u "Kazika z pod bloku" to nie ma co się dziwić, że osiągów nie ma wcale. Liczy się dobór części i odpowiednia regulacja jak i to, aby ktoś to porządnie zrobił. Poza tym gaz stanowczo odciąża portfel, bo wychodzi taniej niż benzyna. Wiadomo wszystko ma swoje minusy, ale nie przesadzajmy...
Odpowiedzefekt był by inny gdyby zbiornik baku był prawie pusty a także do połowy napełniony
OdpowiedzDlaczego niby? Masz zawór bezpieczeństwa, który puszcza gdy jest za duże ciśnienie i zawór ogniowy, który puszcza gdy jest za wysoka temperatura. Jakby nie było zaworu ogniowego to może rzeczywiście mógłbyś mieć rację, ale w takim wypadku muszę się nie zgodzić.
OdpowiedzGAZ NIE ZMNIEJSZA MOCY SILNIKA ALE JESTEŚCIE SCEPTYKAMI JA PIERNICZE... Podtlenek azotu to też gaz i wzmacnia silnik...
OdpowiedzTeoretycznie nie zmniejsza ale w praktyce jeszcze się nie spotkałem żeby komuś przybyło mocy od LPG. A podtlenek azotu nie wzmacnia silnika tylko jego wydajność. Silnik i tak po dupie dostaje bardziej na N2O niż na benzynie. A przeciwnikiem LPG nie jestem, przeciwnie ;)
OdpowiedzNo z N2O masz racje zrobiłem mały błąd. Ja wole mieć autko w gazie niz w dieslu :) Uważam że autko w dieslu oplaca się kupić nowe zrobić 200 tyś. i sprzedać:)
Odpowiedzkiedys jadac polonezem caro po drodze brukowej oderwał mi się bak paliwa, naszczescie zdążyłem się zatrzymać zanim wybuchl. Dzieki LPG moglem jechac dalej bez szukania pomocy... Jak dla mnie gaz to nie problem, ale mimo wszystko nie wstawię go do swojej e30
Odpowiedzno ja do swojej buni wlozylem gaz sam sekwencje stag 300 i ci powiem dobro sekwencje warto zalozyc chyba ze masz ta bmw 1.6 :)
OdpowiedzZ tego co się orientuje to stare instalacje faktycznie zabierały moc z auta, jednak dzisiejsze instalacje chłoną do 5% mocy. Poza tym to mogli jakiegoś szrota wziąć do testu :/
OdpowiedzMiał gej-lampy z tyłu! :D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 maja 2013 o 19:36
Mnie tam tego escorta nie jest szkoda, nie przepadam za nimi, jeszcze te tylnie lampy... Co do reportazu to fajny eksperyment :)
Odpowiedz