Przykręcają do piast właśnie te urządzenie które stawia opór jak w normalnych warunkach,lepsze rozwiązanie bo przynajmniej auto nie wyfrunie jak to się zdarzało na rolkach.
jest to z obydwu stron założone a mechanizm różnicowy nie działa tak przy pełnej mocy jak myślisz :))) Przy normalnej jeździe mechanizm zachowuje się tak że na obydwie osie idzie ta sama moc napędu.
Jak oni ją hamują bez kół? Niby stoi coś przy prawym kole, ale mechanizm różnicowy...dziwne.
OdpowiedzAle tarczy i klocków hamulcowych przecież nie masz przy: kole , feldze czy jak tam wolisz tylko na piastach.
OdpowiedzPrzykręcają do piast właśnie te urządzenie które stawia opór jak w normalnych warunkach,lepsze rozwiązanie bo przynajmniej auto nie wyfrunie jak to się zdarzało na rolkach.
OdpowiedzNiby tak, ale to chyba jest tylko z jednej strony? A jeśli tak to jedno koło może się kręcić wolniej a drugie szybciej przez mechanizm różnicowy...
Odpowiedzjest to z obydwu stron założone a mechanizm różnicowy nie działa tak przy pełnej mocy jak myślisz :))) Przy normalnej jeździe mechanizm zachowuje się tak że na obydwie osie idzie ta sama moc napędu.
Odpowiedz