Wiecie pojemność to nie najważniejsza kwestia sam mam 704 jak pisałem wyżej ale chciał bym mieć 899 lub 903. Bo 1.1 mam Seicento. A power zleży od techniki choć napewno 5 letni 1.1 zbiera się dużo lepiej niż 17 letni 704 którego koniki mogą już cierpieć na artretyzm :P Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Cinquecent, szerokiej drogi.
Miałem kiedyć 704ccm z 96r (cały poobijany i 0 rudej ;) ). Nienawidziłem go z całego serca, sprzedałem po taniości jak poszła uszczelka. Teraz pozostał tylko sentyment i robi mi się ciepło jak słyszę to żężenie zimnego silnika, który nie chcę jechać ;)
Sam posiadam Cinquecento 704cm 1996 120tys. km przebiegu nic specjalnego ale najważniejsze "Mały ale wariat"
OdpowiedzA moja żona 1997 r. Jak się dobrze podkręci 704 cm. to daje radę.
OdpowiedzMłoda małżonka ;)
OdpowiedzFaktycznie, młoda żonka...tylko nie rozumiem jej pojemności :P
OdpowiedzWiecie pojemność to nie najważniejsza kwestia sam mam 704 jak pisałem wyżej ale chciał bym mieć 899 lub 903. Bo 1.1 mam Seicento. A power zleży od techniki choć napewno 5 letni 1.1 zbiera się dużo lepiej niż 17 letni 704 którego koniki mogą już cierpieć na artretyzm :P Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Cinquecent, szerokiej drogi.
Odpowiedz@BorucGT - wygrałeś.
OdpowiedzMiałem kiedyć 704ccm z 96r (cały poobijany i 0 rudej ;) ). Nienawidziłem go z całego serca, sprzedałem po taniości jak poszła uszczelka. Teraz pozostał tylko sentyment i robi mi się ciepło jak słyszę to żężenie zimnego silnika, który nie chcę jechać ;)
Odpowiedz