Tylko jak już kupisz to go nie zwieśniacz, czyli żadnych emblematów z mpower, żadnych przyciemnianych szyb, tub basowych itd. Najlepiej wszystko w oryginale albo tylko delikatne, kosmetyczne przeróbki.
Nie wiem czy to dobry wybór na pierwsze auto. Nie chodzi mi tu o marke i model, a o tylny napęd i moc. Myślę, że coś przednionapędowego na sam początek będzie lepsze. Tak żeby oswoić się z autem. Bo będziesz chciał coś szybciej na krzyżówce pojechać i okazę się, że dupą na chodniku wylądowałeś...
Takie jest moje zdanie, ale jak zrobisz to Twój wybór ;)
Fajnie, że zapatrujesz się na E36 bo za chwilę to auto będzie klasykiem. Podobnie jak kolega niżej proponuje na początek coś o mniejszej mocy (jak już bardzo chcesz BMW to weź 318is - 140km).
Sam zbieram na e36 na pierwsze auto, ale 2.5 to jest za duży silnik. Idź w 318IS, zbiera się nawet dobrze i przy tym ubezpieczenie mniejsze i pali też nie dużo ;)
Sam kupiłem e36 tyle, że 320i. W dodatku w zimę. Może zabawa jest przednia, bo ja od razu pojechałem latać bokiem ale... to Tył napęd. Mocniej gaz wciśniesz i 180 stopni. Jak chcesz e36 to mniejszy silnik.
Dokładnie tak jak Sarge pisze... ja mam 318is ale to mój 1 samochód z napędem na tył i jest całkiem inna jazda niż z przednionapędowym... na początek jakiegoś passata b4 lub golfa 3 czy coś takiego bym powiedział jeżeli chcesz germana :)
taki mocny tylnonapędowiec na 1 auto? już to widze, znowu usłyszymy w TV a młodym kierowcy który stracił panowanie nad autem i uderzył w drzewo ginąc na miejscu, no sory ale polecam poldka
Tylko jak już kupisz to go nie zwieśniacz, czyli żadnych emblematów z mpower, żadnych przyciemnianych szyb, tub basowych itd. Najlepiej wszystko w oryginale albo tylko delikatne, kosmetyczne przeróbki.
OdpowiedzNie wiem czy to dobry wybór na pierwsze auto. Nie chodzi mi tu o marke i model, a o tylny napęd i moc. Myślę, że coś przednionapędowego na sam początek będzie lepsze. Tak żeby oswoić się z autem. Bo będziesz chciał coś szybciej na krzyżówce pojechać i okazę się, że dupą na chodniku wylądowałeś... Takie jest moje zdanie, ale jak zrobisz to Twój wybór ;)
OdpowiedzFajnie, że zapatrujesz się na E36 bo za chwilę to auto będzie klasykiem. Podobnie jak kolega niżej proponuje na początek coś o mniejszej mocy (jak już bardzo chcesz BMW to weź 318is - 140km).
OdpowiedzZabijesz się tym, na tył napęd 190KM + brak umiejętności. Latałem taka 17l/100 pomijając koszta utrzymania, na pierwsze auto nie polecam.
OdpowiedzSam zbieram na e36 na pierwsze auto, ale 2.5 to jest za duży silnik. Idź w 318IS, zbiera się nawet dobrze i przy tym ubezpieczenie mniejsze i pali też nie dużo ;)
OdpowiedzNa pierwsze auto nie polecam 325i za duża moc. W zimę bedziesz miał cieżko to ogarnąć. Wiem sam po sobie
OdpowiedzZobaczymy czy Cię bd Cię stać kupić 2.5 w dobrym stanie ... Chyba że prezent od tatusia... Ale nie wiem czy tatuś by chciał żebyś latał z taką mocą .
OdpowiedzSam kupiłem e36 tyle, że 320i. W dodatku w zimę. Może zabawa jest przednia, bo ja od razu pojechałem latać bokiem ale... to Tył napęd. Mocniej gaz wciśniesz i 180 stopni. Jak chcesz e36 to mniejszy silnik.
OdpowiedzDokładnie tak jak Sarge pisze... ja mam 318is ale to mój 1 samochód z napędem na tył i jest całkiem inna jazda niż z przednionapędowym... na początek jakiegoś passata b4 lub golfa 3 czy coś takiego bym powiedział jeżeli chcesz germana :)
Odpowiedztaki mocny tylnonapędowiec na 1 auto? już to widze, znowu usłyszymy w TV a młodym kierowcy który stracił panowanie nad autem i uderzył w drzewo ginąc na miejscu, no sory ale polecam poldka
OdpowiedzA tak w ogóle (aż dziw że nikt nie napisał), to 192 konie ma 2.8 :)
Odpowiedz2.5 ma 192KM i 245Nm a 2.8 ma 193KM i 280Nm
OdpowiedzAww, faktycznie, mój błąd :)
OdpowiedzMówicie 318is - 140km ?? też ciekawe na początek
OdpowiedzPrzy tej masie (około 1200 kilo) nie jest to bardzo duża moc a jeździłem takim w zimie i nie jest tak ciężko to opanowac ;)
Odpowiedz