a to, że d-seria to jest od razu bez potencjału? Zobacz sobie na projekty niektórych d-serii. 250km na eatonie, 180km na wolnossaku, 280km turbo+eaton, potencjał ma ten silnik i to duży.
jednak do mnie ciągle nie przemawia pojedynczy wałek. to tak jak u mnie. Niby moja 323f bg ma ten sam blok co mx-5, ale to nie to samo, bo mam SOHC i słabszy wtrysk, dlatego myśle nam zdobyciem jakiegoś taniego BP z rozbitej mx-5 w miejsce mojego b8
Zobacz np. nie zakute D16Z6 Sebasa w CRX del Sol.0,7 bara dmucha m62 i moc około 240km z seryjnych 125.Kompresor ma zdemontowane sprzęgło i kręci się w lewo jak silnik Hondy.
jak 1 wałek to za mało, to musisz kupić forda svt, który ma 4 wałki. Wolę poczciwy silnik sohc z ogromnym potencjałem(jak na tą pojemność) niż kupić coś, do czego w ogóle części nie będzie, a silnik będzie z sera i się rozleci na 0.4b
rozpoczęcie sezonu 2013 jdmst czeladz m1/pogoria 3 dg? :D
Odpowiedza nie szkoda turbo do d-series ? rozumiem b, k, czy f, ale d jakoś do mnie nie przemawia
Odpowiedza to, że d-seria to jest od razu bez potencjału? Zobacz sobie na projekty niektórych d-serii. 250km na eatonie, 180km na wolnossaku, 280km turbo+eaton, potencjał ma ten silnik i to duży.
Odpowiedzjednak do mnie ciągle nie przemawia pojedynczy wałek. to tak jak u mnie. Niby moja 323f bg ma ten sam blok co mx-5, ale to nie to samo, bo mam SOHC i słabszy wtrysk, dlatego myśle nam zdobyciem jakiegoś taniego BP z rozbitej mx-5 w miejsce mojego b8
OdpowiedzZobacz np. nie zakute D16Z6 Sebasa w CRX del Sol.0,7 bara dmucha m62 i moc około 240km z seryjnych 125.Kompresor ma zdemontowane sprzęgło i kręci się w lewo jak silnik Hondy.
Odpowiedzjak 1 wałek to za mało, to musisz kupić forda svt, który ma 4 wałki. Wolę poczciwy silnik sohc z ogromnym potencjałem(jak na tą pojemność) niż kupić coś, do czego w ogóle części nie będzie, a silnik będzie z sera i się rozleci na 0.4b
Odpowiedz